فیلم های جشنواره فجر

امشب منتظر اعلام نامزدهای جشنواره فجر 37 باشید!

تاریخ انتشار : 21 بهمن 1397کد مطلب : 48683زمان مطالعه : 2 دقیقه
امنروز 21 بهمن ماه 1397 بعد از نمایش فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 و برگزاری نشست خبری این فیلم نامزدهای جشنواره فجر 37 معرفی میشوند.

نامزدهای جشنواره فجر 37 امشب معرفی میشوند

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم به روزهای پایانی اش نزدیک شد و امشب یکی از پرهیجان ترین شبهای جشنواره فجر 37 است. در آخرین روز نمایش فیلم ها در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزدهای بخش های مختلف جشنواره 37 معرفی میشوند.

در آخرین روز نمایش فیلم ها در جشنواره فجر 97 سه فیلم به نمایش در می آیند و نشست خبری آنها برگزار میشود و در بخش پایانی اتفاقی متفاوت رقم خواهد خورد.

نمایش سه فیلم و اعلام نامزدهای جشنواره فجر 37

در روز پایانی نمایش فیلم ها در جشنواره فجر سه فیلم آشفتگی ، حمال طلا و ماجرای نیمروز 2 به نمایش در می آیند و بعد از برگزاری نشست خبری آخرین فیلم مراسم اعلام نامزدهای جشنواره فجر 37 برگزار میشود.

نمایش آشفتگی در جشنواره فجر 37

آشفتگی فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی است که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این فیلم روایتی از عشق و جنایت است و اولین بار در جشنواره فجر نمایش داده میشود.

بهرام رادان

بهرام رادان با آشفتگی در جشنواره فجر 37

بهرام رادن، مهناز افشار، علی میلانی، نسیم ادبی، احسان محمدی، نازنین صلح جو و مهران احمدی بازیگران فیلم آشفتگی را تشکیل میدهند.

نمایش حمال طلا در جشنواره فجر 37

حمال طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تورج اصلانی و به تهیه کنندگی منصور سهراب پور است که در سانس دوم نمایش فیلم های امروز جشنواره فجر نمایش داده میشود.

سعید آقاخانی

سعید آقاخانی با حمال طلا در جشنواره فجر 37

سعید آقاخانی، نادر فلاح، ژاله صامتی، امید روحانی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند که روایتگر داستان یک حمال طلا است که مسئول جابجایی طلا از کارگاه به مغازه است که دزدی مقداری طلا از او زندگی اش را دچار بحران میکند.

نمایش ماجرای نیمروز 2 در جشنواره فجر 37

محمدحسین مهدویان که تجربه موفقی در جشنواره فجر داشت امسال با اثری دیگر در جشنواره فجر حضور دارد و نمایش و نست خبری این فیلم حوالی ساعت 18:30 برگزار میشود.

هادی حجازی فر و جواد عزتی

هادی حجازی فر و جواد عزتی با ماجرای نیمروز 2 در جشنواره فجر 37

ماجرای نیمروز 2 ادامه داستان ماجرای نیمروز 1 است که به حادثه تاریخی عملیات مرصاد می پردازد و بازیگرانی چون بهنوش طباطبایی، حسین مهری، هادی حجازی فر، محسن کیایی، هستی مهدوی، جواد عزتی و مهدی زمین پرداز در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

بعد از نمایش فیلم ماجرای نیمروز 2 و برگزاری نشست خبری این فیلم نامزدهای جشنواره فجر 37 اعلام میشوند.

امشب منتظر اعلام نامزدهای جشنواره فجر 37 باشید!

35
این مطلب مفید بود ؟32
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی