بیرانوند

از رقیب جدید بیرانوند رونمایی شد!

تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1402کد مطلب : 41970زمان مطالعه : 2 دقیقه
سید مهدی مهدی رحمتی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک را در قامت گلر یک تیم ملی در سال‌های پیش رو می‌بیند.

خبرورزشی:در شبی که علیرضا بیرانوند در بازی بسیار حساس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، کیلومترها آنطرف‌تر هم‌تیمی جدید او در تیم ملی ایران نیز به روند درخشان خود ادامه می‌داد.

حسین پورحمیدی در شرایطی همانند علی بیرو شانزدهمین کلین شیت فصل خود را در هفته بیست و هشتم انجام داد که گل‌گهر صاحب یک ضربه پنالتی شده بود اما باز هم سبب نشد توپی از خط دروازه آلومیتیوم بگذرد. پورحمیدی در دقیقه 57 پنالتی امین قاسمی نژاد را مهار کرد تا تیمش در مسیر پیروزی قرار بگیرد.

دقایقی از کنفرانس مهدی رحمتی که خود یکی از مشهورترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران است به تعریف و تمجید از حسین پورحمیدی اختصاص داشت؛ اتفاقی که پیش از این از سوی سرمربی آلومینیوم رخ نداده بود.

او در شرایطی که کلین‌شیت را موضوعی فردی نمی‌دانست در این خصوص گفت:من با همه بازیکنانم نزدیکم. ما در این لیگ فرسایشی در 16 بازی گل نخوردیم و این به ساختار تیم برمی‌گردد؛ از خط حمله تا خط دفاع. کلین‌شیت مختص به دروازه‌بان نیست و برای کل تیم است حتی بازیکنانی که در لیست بیست نفره نیستند. به لحاظ فنی همه بازیکنان‌مان قابلیت‌های خوبی دارند و توانایی این را دارند که در بهترین تیم‌های ایران بازی کنند.

رحمتی در ادامه لب به تمجید از پورحمیدی گشود و گفت:من تا به حال از حسین پورحمیدی تعریف نکردم؛ فکر می‌کنم این چهارمین پنالتی‌ای باشد که از وقتی من به آلومینیوم آمدم برای‌مان گرفته است. حسین به لحاظ اخلاقی بی‌نظیر است و از لحاظ کیفی شایسته این است که در یکی دو سال آینده دروازه‌بان فیکس ایران شود. در این مدت یک سالی که همکاری کردیم هم خود من و هم با آقای نامداری ارتباط خوبی با حسین داریم و دوست دارم که به او بیشتر بها داده شود. او امسال 26 سالش می‌شود.

او راجع به اینکه می‌تواند در آینده گلر اول تیم ملی باشد گفت:ما با این میانگین سنی دروازه‌بانی در ایران نداریم که بتواند آینده ما را تامین کند. در تمرین می‌بینم توپ‌هایی که می‌گیرد بی نظیر است و حسین پورحمیدی به واسطه فرم و استایلش فوق‌العاده است. امیدوارم هرجا هست موفق باشد و خیلی زود در دروازه تیم ملی ببینمش.

انتهای پیام/م

از رقیب جدید بیرانوند رونمایی شد!

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی