بازیگران آشغال های دوست داشتنی
در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از اولین عکس هدیه تهرانی در آشغال های دوست داشتنی بعد از شش سال رونمایی شد.

اولین عکس هدیه تهرانی در آشغال های دوست داشتنی

آشغال های دوست داشتنی فیلمی پرماجرا از محسن امیر یوسفی است که سال 91 ساخته شد و بعد از 6 سال اکران آن هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. عوامل فیلم آشغال های دوست داشتنی که حواشی زیادی را برای اکران پشت سر گذاشتند از اولین عکس هدیه تهرانی در این فیلم رونمایی کردند.

اولین تصویر از بازی هدیه تهرانی در آشغال های دوست داشتنی

نگار جواهریان بازیگر فیلم آشغال های دوست داشتنی با انتشار پستی اولین عکس هدیه تهرانی در این فیلم را با همراهانش به اشتراک گذاشت.

هدیه تهرانی

اولین عکس هدیه تهرانی در فیلم آشغال های دوست داشتنی

نگار جواهریان با انتشار این عکس نوشت : در آستانه جشنواره فیلم فجر:نخستین تصویر هدیه تهرانی در آشغال های دوست داشتنی

در حالی که به برگزاری سی و هفتمین جشنواره فجر نزدیک می شویم وضعیت نمایش فیلم تازه محسن امیریوسفی همچنان در ابهام است و بعد از شش سال اولین تصویر از هدیه تهرانی در این فیلم منتشر شد.

صابر ابر

بازی صابر ابر در فیلم آشغال های دوست داشتنی

در خلاصه داستان فیلم آشغال های دوست داشتنی آمده است: مادری یک شب فرصت دارد مشکل بزرگی را به کمک خانواده اش حل کند.

 اکبر عبدی

حضور اکبر عبدی در فیلم آشغال های دوست داشتنی

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی عبارتند از : شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

شهاب حسینی

بازی شهاب حسینی در فیلم آشغال های دوست داشتنی

فهرست عوامل آشغال های دوست داشتنی عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده:محسن امیریوسفی ، مدیر فیلمبرداری :تورج اصلانی ، تدوین:مصطفی خرقه پوش ، طراحی و ترکیب، صدا:محمدرضا دلپاک ، طراح چهره پردازی:سعید ملکان، جلوه های ویژه کامپیوتری:پیام نبوتی، صدابردار:محمود سماکباشی، صحنه و لباس:فریبا رهبر، موسیقی:قطعاتی از افشین عزیزی و گروه پالت ، جلوه های ویژه میدانی:محسن روزبهانی ،عکس:امیرحسین شجاعی.

عکس هدیه تهرانی در آشغال های دوست داشتنی بعد از 6 سال رونمایی شد

4.26
این مطلب مفید بود ؟51
منبع : صفحه شخصی نگار جواهریان / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : هدیه تهرانی
وبگردی