فیلم رحمان 1400
منوچهر هادی کارگردان جوان سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از انصراف از اکران فیلمش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر داد.

انصراف رحمان 1400 فیلم منوچهر هادی از حضور در جشنواره فجر

درحالی که تنها یک ماه تا آغاز مهم ترین جشنواره سینمایی ایران زمان باقی است خبرهای تازه ای از حضور فیلم ها در این جشنواره به گوش میرسد . از چندماه قبل اسامی احتمالی فیلم هایی که برای اولین بار در جشنواره فجر اکران میشوند به گوش میرسید اما در روزهای نزدیک به جشنواره تغییراتی در این لیست رخ داد.

دو روز قبل خبر انصراف فیلم زندانی ها ساخته مسعود ده نمکی و فیلم ژن خوک سعید سهیلی از حضور در جشنواره فجر منتشر شد و امروز فیلم دیگری به این لیست اضافه شد.

علت انصراف فیلم منوچهر هادی از حضور در جشنواره فجر

منوچهر هادی کارگردان جوانی که قرار بود با فیلم رحمان 1400 در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حاضر شود ، با انتشار پستی خبر از انصراف از اکران فیلمش در جشنواره فجر داد.

 پوستر فیلم رحمان 1400

رونمایی از پوستر جدید فیلم رحمان 1400

منوچهر هادی با انتشار عکسی از پوستر جدید رحمان 1400 نوشت :انصراف رحمان 1400 از رقابت در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر.

تهیه کننده و کارگردان فیلم رحمان 1400 با احترام به دبیر محترم جشنواره و هیئت انتخاب فیلم ها تصمیم گرفتند که فیلم را از بخش مسابقه خارج کنند تا سر فرصت بتوانند مراحل فنی و پایانی کار را انجام دهند و فیلم را با دقت بیشتری برای اکران عمومی آماده کنند. همزمان از اولین پوستر فیلم که توسط محمد روح الامین طراحی شده رونمایی می شود.

بهرام افشاری و سعید آقاخانی

بهرام افشاری و سعید آقاخانی در فیلم رحمان 1400

خلاصه داستان فیلم رحمان 1400 : شخصیت اصلی داستان رحمان (سعید آقاخانی) مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی (مهران مدیری) کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال 1400 می کشد و …

محمدرضا گلزار و مهران مدیری

محمدرضا گلزار و مهران مدیری در فیلم رحمان 1400

بازیگران رحمان 1400 عبارتند از : محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری و ساره بیات با حضور مهران مدیری.

علت انصراف فیلم مسعود ده نمکی از حضور در جشنواره فجر

مسعود ده نمکی هم دو روز قبل در اقدامی عجیب از حضور فیلم زندانی ها در جشنواره فجر انصراف داد.

فیلم زندانی ها

بازیگران فیلم زندانی های مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی درباره علت انصراف از حضور در جشنواره فجر نوشت : بعضی کارها و فیلم ها از جنس رقابت نیستند و در فضای رقابتی حرف اصلی آنها گم می شود .حرف از معنویت و مفاهیم اخلاقی و عرفانی و فیلم هایی از جنس رسوایی 1 و2 و حالا هم زندانی ها از این گونه اند.

وقتی فیلمی جلو تر زمان خودش باشد در چنین فضاهای رقابتی دیده نمی شوند حتی اگر قابلیت های منحصر به فردی داشته باشند. مثل سکانس های زلزله رسوایی2 که حالا تیم سازنده این تروکاژها برای شرکت های معتبر خارجی کار می کنند و در جشنواره خودمان تعمدا دیده نمی شوند.

جنس حرفهای فیلم زندانی ها علی رغم تکرار تروکاژهای منحصر به فرد و بازی های خوب و تلاش همکارانم از آن جنس حرف هایی است که مخاطب عام بدون پیشداوری باید ببیند و تلاش ما بر این است که در اولین فرصت فیلم راهی اکران شود و در غیاب زندانی ها جوانتر های سینما فرصت حضور در بخش رقابتی جشنواره فجر را داشته باشند.

این عدم حضور به معنی گلگی از کسی نیست فقط یک گام عملی است برای اکران فیلم برای عموم مردم.

فیلم زندانی ها

هومن برق نورد ، بهنام تشکر ، بهنوش بختیاری و برزو ارجمند در فیلم زندانی ها

بازیگران فیلم سینمایی زندانی ها عبارتند از : هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده، رسول نجفیان، امیر نوری.

انصراف منوچهر هادی از اکران فیلمش در جشنواره فجر ! + علت

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی