فال روزانه

فال روز دوشنبه 18 اردیبهشت 1396

تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1396کد مطلب : 48958زمان مطالعه : 4 دقیقه
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خودتان در روز دوشنبه 18 اردیبهشت 96 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما امروز در کارتان با مشکل مواجه شدید، فکر نکنید که شکست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشکلات مقاوت کنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان کار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اکنون شانس دوباره ای برای اصلاح کردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش کنید. فقط از اهدافتان دست نکشید؛ حتی اگرشده سخت تر کار کنید تا به چیزهایی که می‌خواهید برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز مثل قدیمی " پیام آوران را شکار نکنید" شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین تیر ماه

حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌کند که مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می‌دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکنید می‌بینید که نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل کنید. مسئله اصلی این است که باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی رها کنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید که نیازهای کنونی خود را تامین کنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما می‌توانید با اطمینان کامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه‌ای را شروع کردید، حتی اگر فکر می‌کنید ممکن است خیلی خسته‌تان کند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که چقدر به هدفتان نزدیک شده‌اید!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین مهر ماه

 باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین آبان ماه

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین آذر ماه

 امروز لزومی ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین دی ماه

شما امروز با وجود اینکه احساس می‌کنید فرد باهوشی هستید، ولی زیاد خوشحال نیستید. وقتی مسائل جزئی مثل مسائل حاشیه‌ای کاری و یا رژیم غذایی شما اهمیت پیدا می‌کنند، ظاهراً هوش و ذکاوت شما کمکی بهتان نمی‌کند. به هرجهت وقتی که شما سرتان خیلی شلوغ است دوست ندارید با مسائل پیش‌پا افتاده خودتان را به زحمت بیندازید. ولی متاسفانه هیچ چیز به اندازه توجه کردن به وضعیت جسمانی بدنتان و اوضاع مالی‌تان حیاتی نیست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین بهمن ماه

 امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 اردیبهشت 1396

- فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

فال روز دوشنبه 18 اردیبهشت 1396

4.116
این مطلب مفید بود ؟133
وبگردی