علیرضا خمسه در فرمول یک
شب گذشته برنامه فرمول یک با حضور علیرضا خمسه روی آنتن رفت و این بازیگر کشورمان خبرهایی از ساخت پایتخت 6 و بازی در این فصل از پایتخت داد.

حرف های جالب علیرضا خمسه در فرمول یک

برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا شب گذشته 28 بهمن ماه 1397 حوالی ساعت 17:40 روی آنتن شبکه یک سیما رفت. علیرضا خمسه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان علی ضیا در این برنامه بود .

علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه فرمول یک به گفتگو با علی ضیا پرداخت و خبرهای خوبی از ساخت پایتخت 6 داد.

خبرهای خوب علیرضا خمسه از ساخت پایتخت 6

علیرضا خمسه در گفتگو با علی ضیا از اجرای جهانی تئاترش صحبت کرد و از اینکه در تمام دنیا از پایتخت سراغ میگرفتند گفت و ادامه داد:اون ور دنیا هم ایرانی ها پیگیر پایتخت هستند و خبرهای خوبی از پایتخت در راه است و علی ضیا به مردن علیرضا خمسه در پایتخت 6 اشاره کرد و بابا پنجعلی در پاسخ او گفت این یک شایعه است و من در پایتخت حضور دارم و دوباره متولد میشوم.

علیرضا خمسه

حضور علیرضا خمسه در برنامه فرمول یک

علی ضیا به سال 87 و سیمرغ بلورینی که علیرضا خمسه گرفت اشاره کرد و درادامه درباره سیمرغ بلورین علی نصیریان صحبت کرد و نظر آقای بازیگر را در این باره پرسید که گفت :جایزه واقعا برای ما اهمیت ندارد ، استاد علی نصیریان به دلیل فوت همسرش و شرایط روحی نامناسب ، شرایط مساعدی برای اینکه جایزه نقش مکمل بگیرند را نداشت و به نظرم جایزه نقش مکمل برازنده علی نصیریان نبود و ایشان شایستگی های بیشتری از این جایزه داشتند.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه در سریال پایتخت

علیرضا خمسه درباره پایتخت و سختگی هایش گفت :ما در پایتخت دو در سرمای منفی 4 درجه کار میکردیم و برادران نیروی انتظامی هم برای کار در کنار ما حضور داشتند و میگفتند ما تابحال ماموریت به این سختی نرفته بودیم و واقعا شاید درست باشد که بگوییم بازیگری یکی از کارهای سخت دنیاست.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون

بازیگر پایتخت در ادامه صحبت هایش به مقوله سینما ، تئاتر و آثار کمدی اشاره کرد و درباره کمکی که روانشناسی به آثار کمدی میکرد صحبت کرد.

خبر تازه علیرضا خمسه در فرمول یک از ساخت پایتخت 6

4.511
این مطلب مفید بود ؟101
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : علیرضا خمسه
وبگردی