بازیگران خلبان

بازیگرانی که در نقش خلبان خوش درخشیدند+تصاویر

تاریخ انتشار : 18 شهریور 1398کد مطلب : 47241زمان مطالعه : 3 دقیقه
به مناسبت فرارسیدن روز نیروی هوایی مروری بر بازیگرانی که در نقش خلبان درخشیدند داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بازیگران ایرانی که در نقش خلبان ماندگار شدند

امروز 19 بهمن در تقویم رسمی کشور ما به نام روز نیروی هوایی نامگذاری شده است. 19 بهمن 1357 یکی از روزهای کشورمان در دوران انقلاب بود که به دلیل رشادت بزرگ مردان نیروی هوایی به نام آنان در تقویم نامگذاری شده است.

به بهانه روز نیروی هوایی مروری بر بازیگرانی که در فیلم ها نقش خلبان را بازی کردند داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

این بازیگران در نقش خلبان خوش درخشیدند

سال 63 اولین باری بود که فیلمی با محتوای زندگی خلبان ها روی پرده سینما رفت و با استقبال ویژه ای از سوی مردم مواجه شد. ساموئل خاکچیان اولین بار سال 63 فیلم عقاب ها را روی پرده سینما برد و اولین تجربه متفاوت درباره خلبانان را روانه دنیای سینما کرد.

سریال شوق پرواز

شوق پرواز روایتی از زندگی خلبان برجسته نیروی هوایی

اما اگر بخواهیم از بهترین فیلم های چند سال اخیر تلویزیون با محوریت زندگی خلبانان نیروی هوایی نام ببریم قطعا باید نامی از سریال شوق پرواز ساخته یدالله صمدی ببریم.

شهاب حسینی و شهرام حقیقت دوست در شوق پرواز

اگر بخواهیم یکی از بازیگرانی که در نقش خلبان خوش درخشیدند را معرفی کنیم باید نام شهاب حسینی را در صدر این لیست قرار دهیم . شهاب حسینی با بازی در سریال شوق پرواز در نقش خلباش عباس بابایی یکی از ماندگارترین نقش های زندگی اش را جلوی دوربین برد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی در نقش خلبان عباس بابایی در شوق پرواز

زندگی شهید عباس بابایی در سریال شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی با بازی شهاب حسینی به گونه ای به تصویر کشیده شد که هر بیننده ای را پای تلویزیون میخکوب میکرد. شهاب حسینی یکی از بازیگرانی است که در نقش یک خلبان نیروی هوایی ارتش حسابی درخشید.

شهاب حسینی

شوق پرواز با بازی شهاب حسینی در نقش شهید بابایی

شهاب حسینی یکی از بازیگران شوق پرواز بود که در نقش خلبان جلوی دوربین رفت اما نباید از بازی خوب شهرام حقیقت دوست در نقش سعید دوست شهید بابایی و خلبان نیروی هوایی غافل شد. شهرام حقیقت دوست هم شاید یکی از ماندگارترین نقش های زندگی اش را در سریال شوق پرواز به نمایش گذاشت.

شهاب حسینی و شهرام حقیقت دوست

شهاب حسینی و شهرام حقیقت دوست در شوق پرواز

شوق پرواز روایتی از زندگی شهید عباس بابایی و دوران سخت دفاع از سرزمین و رشادت دلاورمردان نیروی هوایی بود که به کارگردانی یدالله صمدی از شبکه یک سیما پخش شد.

عمار تفتی و شاهرخ استخری در پرواز در ارتفاع صفر

پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط یکی دیگر از سریال های تلویزیون بود که به ماجرای زندگی خلبان های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس پرداخت.

شاهرخ استخری و عمار تفتی

شاهرخ استخری و عمار تفتی در پرواز در ارتفاع صفر

پرواز در ارتفاع صفر با همکاری ارتش جمهوری اسلامی با محوریت زندگی دلاورمردان نیروی هوایی ساخته شد و زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس به تصویر میکشد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در نقش خلبان سریال پرواز در ارتفاع صفر

شاهرخ استخری یکی از بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر بود که با بازی در نقش یک خلبان نیروی هوایی یکی از متفاوت ترین تجربه های زندگی هنری اش را رقم زد.

عمار تفتی

 عمار تفتی خلبان سریال پرواز در ارتفاع صفر

عمار تفتی هم یکی از بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر بود که در نقش خلبان نیروی هوایی نقش ماندگاری را خلق کرد.

شاهرخ استخری و عمار تفتی

شاهرخ استخری و عمار تفتی در پرواز در ارتفاع صفر

بازیگرانی که در نقش خلبان خوش درخشیدند+تصاویر

3.614
این مطلب مفید بود ؟104
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی