فال روزانه

فال روز سه شنبه 2 خرداد 1396

تاریخ انتشار : 2 خرداد 1396کد مطلب : 49870زمان مطالعه : 5 دقیقه
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 2 خرداد 96 فال جذاب سایت نمناک را بخوانید.
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین فروردین ماه

 ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما وقتی که به یاد یک سنت مذهبی قدیمی می‌افتید و یا وقتی یک جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می‌گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشکل اینجاست که شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینکه صبر کنید تا آنها از شما بخواهند که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنید، خودتان این کار را بکنید و لزوماً با کسانی صحبت کنید که با شما هم عقیده‌اند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین تیر ماه

 ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز امکان دارد به خاطر مسائل و مشکلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان کند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض کند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یک فرصت برای نزدیک‌تر شدن به کسی که دوستش دارید و اصلاح کردن روابطتان نگاه کنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز باید بیشتر به برنامه‌ریزی‌های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره‌های کوتاه مدتی که اصلاً نمی‌توانید در این مدت با برنامه‌هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید.  دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت‌ها خراب بشود، کل خانه فرو می‌ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین آبان ماه

  ایده‌های بزرگی را که مدت هاست در ذهن تان داشته‌اید، بیرون آورده وآنها را عملی می‌سازید و این باعث می‌شود که ذهن مغشوش شما، کمی‌آرام شود. حالا دیگر به جای نگرانی درباره جزییات امور، به دنبال یادگیری  بروید و سعی کنید که هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که با بررسی بی‌طرفانه است که همه چیز به دست می‌آید و سعی کنید که راهی را پیدا کنید که در سطوح بنیادی نیز پیشرفت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین آذر ماه

ورود ماه به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان می تواند باعث شود که فردی با احساسات و عواطف خیلی شدید وارد زندگی تان شود. اما الان شاید این رابطه رابطه ای راحت و آسان نباشد، برای اینکه انگار شما احساس می کنید که هر شخصی را با قلبتان می سنجید. متاسفانه دنبال راه حل گشتن و یا کمک خواستن از یک دوست بی طرف برای وساطت کردن، حتی ممکن است مشکل و کشمکشی که رو به زیاد شدن است را دوچندان کند. ولی خوشبختانه شما می توانید راه دیگر و مهم تری را در پیش بگیرید و خودتان را از همه این نگرانی ها خلاص کنید. پس مطمئنا عقب گرد کردن ساده ترین راه حل برای تمام مشکلاتتان است.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین دی ماه

رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما مثل یک زنبور عسل که وزوز می‌کند و سرش شلوغ است الکی دور خودتان می‌چرخید، شاید به اندازه کافی از جشن‌ها و مهمانی‌های عصرانه لذت نبرده‌اید. با این حال به هیچ مهمانی‌ای جواب منفی نخواهید داد و یک بار که به مهمانی بروید فراموش می‌کنید که پیش از این چقدر خسته بودید. اگر به فردی که خیلی بهش اطمینان دارید اجازه دهید نقاط ضعفتان را بداند روشی خیلی خوب را انتخاب کرده‌اید و روز خوبی در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 خرداد 1396

- فال روزانه در روز 2 خرداد 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما خیلی عوض شده‌اید و هرچیز کوچکی شما را زود عصبانی می‌کند. شما می‌دانید که قرار است اتفاقی بیفتد اما کاملاً نمی‌دانید که چه حادثه‌ای قرار است اتفاق بیفتد. حتی اگر بدانید که چه چیزی می‌خواهید، راه شما زیاد روشن نیست، برای اینکه نیازهای احساسی شما احتمالاً به طور کامل شما را ارضا نمی‌کنند. به جای اینکه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید، قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به خاطر آنها شکرگزار باشید.

فال روز سه شنبه 2 خرداد 1396

4.520
این مطلب مفید بود ؟182
وبگردی