مجید سعیدی
مجید سعیدی بازیگر نقش یاور شریفی در سریال بانوی عمارت است که بازی موفق او در این نقش مورد توجه اهالی زیادی از مخاطبان این سریال قرار گرفته است.

بازی موفق مجید سعیدی در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ، سریال شبکه سه سیما است که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. عزیزالله حمیدنژاد که سابقه ساخت سریال چرخ فلک را در کارنامه هنری اش داشت با ساخت این سریال تاریخی به محبوبیت بیشتری در میان مخاطبان سریال های تلویزیونی رسید و توانست نظرات مثبت زیادی را از سریال بانوی عمارت دریافت کند.

بازیگران سرشناس زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداختند و توانستند با نقش هایشان مورد توجه قرار بگیرند . یکی از نقش هایی که در چند قسمت گذشته در سریال بانوی عمارت پررنگ تر شد ، نقش یاور شریفی بود که مجید سعیدی آن را ایفا کرد.

مجید سعیدی بازیگر نقش یاور شریفی را بهتر بشناسید

مجید سعیدی یکی از بازیگران سرشناس سینما ، تئاتر و تلویزیون است که با سریال کهنه سوار به تلویزیون راه یافت و در سریال هایی چون ارمغان تاریکی ، تا ثریا ، میکائیل ، شهرزاد و بانوی عمارت جلوی دوربین رفت.

مجید سعیدی

مجید سعیدی در نقش یاور شریفی سریال بانوی عمارت

بازی در سریال شهرزاد از مجید سعیدی چهره شناخته شده ای ساخت و بازی در نقش یاور شریفی در سریال بانوی عمارت به شهرت او افزود . اگرچه نقش یاور شریفی ، نقشی منفی برای مجید سعیدی بود اما باعث شناخت بیشتر او و اثبات هنر بازیگری اش شد .

مجید سعیدی در سریال بانوی عمارت در نقش مستنطق جلوی دوربین رفت و این نقش منفی اگرچه با واکنش های زیادی از سوی مردم مواجه شد اما توانست هنر بازیگری آقای بازیگر را در معرض دید همه اهالی هنر قرار بدهد.

مجید سعیدی مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار گرفت

همین چند روز پیش بود که مجید سعیدی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از حجم فحاشی هایی که روانه صفحه مجازی اش شده بود گله کرد و این نشانگر این است که بازی او در سریال بانوی عمارت مورد توجه مردم قرار گرفته است.

مجید سعیدی

مجید سعیدی بازیگر سریال بانوی عمارت

مجید سعیدی در ویدئویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد گفت :بازی در نقش های منفی بسیار دشوارتر از نقش های مثبت است و من از آقای حمیدنژاد ممنونم که این نقش را به من سپرد اما لطفا بپذیرید که این یک داستان است و یاور شریفی شخصیتی است که به این شکل نوشته شده است و من خوشحالم که بعد از 25 سال کار حرفه ای به خوبی توانستم از عهده این نقش برآیم. خواهش میکنم کاری نکنید که من مجبور به بستن کامنت هایم بشوم .

توصیف نقش یاور شریفی از دید عمو مشتی سریال بانوی عمارت

مجید سعیدی

بازی درخشان مجید سعیدی در نقش یاور شریفی بانوی عمارت

فریدون سورانی بازیگر نقش عمو مشتی درباره نقش یاور شریفی در سریال بانوی عمارت نوشت :

یاور شریفی یکی از نقشهای سنگین واساسی سریال بانوی عمارت است .شخصیتی با ابعاد پیچیده وافکار ماخولیایی که از زجر وشکنجه دیگران لذت میبرد. او متخصص در هم شکستن روح و روان زندانی است،بگونه ایکه محبسی حتی اسم خود را از یاد میبرد. یاور شریفی نمادیست ازنمونه شکنجه گران دورانی که شاه میبخشد اما وزیر نه، او حتی حکم شاه را هم نادیده میگیرد و میسوزاند! یاور که نه یاور است نه شریف واین نام ونشان خود جای تعمق وتفکر دارد تنها در مقابل یک کس سر خم میکند و دست میبوسد، حضرت والا... واما جناب مجید سعیدی بازیگر پرتوان نقش یاور شریفی بخوبی توانسته است از پس این نقش پر هیبت وبد سیرت براید وان را به تصویر کشد تا جایی که مخاطب وتماشاگر او را تهدید به ضرب وشتم کند.

مجید سعیدی

بازی موفق مجید سعیدی در نقش یاور شریفی سریال بانوی عمارت

مجید سعیدی بازیگر نقش یاور شریفی در سریال بانوی عمارت + تصاویر

4.117
این مطلب مفید بود ؟143
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی