فیلم جمشیدیه
سارا بهرامی بازیگری که سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را از آن خود کرد امسال با فیلم جمشیدیه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم جمشیدیه با سارا بهرامی در جشنواره فجر

یلدا جبلی کارگردان جوانی که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم عاشقانه داره صبح میشه نامزد دریافت بهترین فیلم بخش هنر و تجربه شده بود امسال با فیلم جمشیدیه در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی و به تهیه کنندگی محمدصادق آذین و فردین خلعتبری است که به عنوان یکی از 22 فیلم پذیرفته شده در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم در جشنواره امسال حضور دارد.

داستان و بازیگران فیلم جمشیدیه

فیلم جمشیدیه دومین ساخته بلند یلدا جبلی در مقام کارگردان است که حضور دو کارگردان سرشناس در آن به عنوان بازیگر از نکات قابل توجه آن است.

یلدا جبلی

یلدا جبلی کارگردان فیلم جمشیدیه

کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی دو کارگردان مشهور کشورمان در فیلم جمشیدیه به عنوان بازیگر حضور دارند و این از نکات قابل توجه در فیلم جمشیدیه است.

حامد کمیلی و کیومرث پوراحمد

حامد کمیلی و کیومرث پوراحمد در فیلم جمشیدیه

سارا بهرامی بازیگری که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم دارکوب به دست آورد با فیلم جمشیدیه به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر میرود.

سارا بهرامی

بازی سارا بهرامی در فیلم جمشیدیه

جمشیدیه دومین فیلم بلند سینمایی یلدا جبلی در ژانری متفاوت نسبت به فیلم داره صبح میشه است که نگاهی به یکی از معضلات چالش برانگیز جامعه دارد .

حامد کمیلی

حامد کمیلی در فیلم جمشیدیه

بازیگران فیلم جمشیدیه عبارتند از :سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان، بهرنگ تنکابنی، کاوه کاتب، زهرافرهانی، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، حسین دالمن، غلامرضا کیایی نژاد با حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی بازیگران فیلم جمشیدیه را تشکیل میدهند.

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها در فیلم جمشیدیه

عوامل ساخت فیلم جمشیدیه عبارتند از: کارگردان و تدوین گر:یلدا جبلی ، فیلمبردار:معین مطلبی، صدابردار:مهدی صالح کرمانی، موسیقی :فردین خلعتبری، صداگذار :آرش قاسمی ، گریم :عظیم فراین، مدیر تولید:آرش جبلی، عکاس :حبیب مجیدی، روابط عمومی :سپیده حیدرآبادی، تهیه کنندگان :محمد صادق آذین و فردین خلعتبری.

سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر فیلم جمشیدیه در جشنواره فجر پارسال

برنده سیمرغ بلورین پارسال با فیلم جمشیدیه در جشنواره فجر امسال

3.84
این مطلب مفید بود ؟31
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی