فیلم اولی های جشنواره فجر
با اعلام اسامی فیلم های بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نام دو بازیگر مشهوری که امسال به عنوان کارگردان فیلم اولی در جشنواره حضور دارند توجه ما را به خود جلب کرد تا نگاهی به فیلم های این دو کارگردان جوان بیاندازیم.

بازیگران مشهور ، کارگردان های فیلم اولی جشنواره فجر

در حالی که تنها یکماه تا آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی است مروری بر فیلم اولی های جشنواره فجر داشتیم ، دیدن نام دو بازیگر مشهور سینما که امسال به عنوان کارگردان فیلم اولی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند برایمان قابل توجه بود.

پولاد کیمیایی و جواد رضویان دو بازیگر مشهور سینما هستند که امسال با دو فیلم نامشان در لیست فیلم اولی های جشنواره فجر ثبت شده است.

پولاد کیمیایی و جواد رضویان فیلم اولی های جشنواره فجر

روز گذشته اسامی فیلم های بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد و نام دو بازیگر مشهور که به عنوان کارگردان در جشنواره امسال حضور داشتند به چشم خورد. حضور این دو هنرمند جوان در جشنواره فجر امسال به عنوان کارگردان توجه ما را به خود جلب کرد تا نگاهی به فیلم های آنها بیاندازیم.

پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی کارگردان فیلم اولی جشنواره فجر 37

پولاد کیمیایی بازیگر مشهور کشورمان امسال با فیلم معکوس و جواد رضویان با فیلم زهرمار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

جواد رضویان

جواد رضویان کارگردان فیلم اولی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

فیلم معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان در اولین تجربه کارگردانی به سراغ ساخت یک فیلم سینمایی رفت که برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده میشود.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست بازیگر فیلم معکوس پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی که چندین بار به عنوان بازیگر در جشنواره فجر حاضر بود امسال به عنوان کارگردان فیلم اولی امید دیگری به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر دارد.

فیلم معکوس

شهرام حقیقت دوست و بابک حمیدیان در فیلم معکوس

بازیگران فلیم معکوس عبارتند از : اکبر زنجابپور، بابک حمیدیان، شهرام حقیقت دوست، لیلا زارع و علیرضا کمالی بازیگران اصلی فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه کنندگی مسعود کیمیایی را تشکیل میدهند.

فیلم زهرمار به کارگردانی جواد رضویان

جواد رضویان که با کارهای طنز مهران مدیری در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شده است امسال در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به عنوان کارگردان فیلم اولی حضور دارد.

شبنم مقدمی و سیامک انصاری

بازی متفاوت شبنم مقدمی و سیامک انصاری در فیلم زهرمار

فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی یکی از فیلم های پذیرفته شده در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است.

برزو ارجمند و سیامک انصاری

برزو ارجمند و سیامک انصاری در فیلم زهرمار

زهرمار فیلمی از جواد رضویان با درون مایه ای از طنز اجتماعی ساخته شد و در خلاصه داستان آن آمده است : حشمت:فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا:زهرمار.

 سیامک انصاری

نقش متفاوت سیامک انصاری در فیلم زهرمار

بازیگران فیلم زهرمار عبارتند از :سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب بازیگران اصلی آن را تشکیل میدهند.

فیلم اولی های جشنواره فجر از پولاد کیمیایی تا جواد رضویان

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی