گوشی کوچک
اخیرا اسمارت فون جالب 3.3 اینچی به نام پالم معرفی شد که از اواخر ماه نوامبر سال 2018 میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

گوشی جالب 3.3 اینچی معرفی شد

یکی از بزرگترین صنعت ها که امروزه در حال پیشرفت چشمگیر می باشد، صنعت گوشی های همراه و یا همان اسمارت فون ها است که این موضوع برای هر یک از ما کاملا شناخته شده می باشد. از این رو اکثر کمپانی ها در تلاش هستند تا صفحه نمایشگر را هر چه بیشتر به لبه های اسمارت فون برسانند که این به نوعی پیشرفت بزرگ در طی چند سال اخیر است. اما به خاطر دارید که در چند سال گذشته نوعی گوشی به نام اکسپریا " X10 " توسط کمپانی سونی اریکسون معرفی و عرضه شد؟ این گوش ها بسیار کوچک بودند و به راحتی در دست جای می گرفتند و هر کاربری می توانست از آنها استفاده نماید.

اما بعد از آن دیگر چنین اسمارت فون هایی معرفی نشد که در نهایت، اخیرا اسمارت فون کاملا بروز و کاربردی با مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب رونمایی شد که ابعاد تنها 3.3 اینچ می باشد.

 

گوشی کوچک

اسمارت فون 3.3 اینچی با ویژگی های خارق العاده 

نام این گوشی بسیار کوچک 3.3 اینچی، " PALM یا پالم " می باشد که دارای طراحی بسیار شکیل و زیبا است و قاب پشتی آن به میزانی شباهت نزدیکی به آیفون ایکس دارد و قاب جلویی آن نیز همانند قاب پشتی، به زیبایی هر چه تمام طراحی شده است. از مهم ترین مشخصات این اسمارت فون می توان به دوربین اصلی و باکیفیت آن اشاره نمود که یک دوربین 12 مپاپیکسلی تعبیه شده است.

 

اسمارت فون گوچک

ابعاد کوچک اسمارت فون پایم 

اما در کل می توان این گونه گفت که این اسمارت فون با اسمارت فون های دیگر موجود در بازارهای جهان، تفاوت زیادی ندارد و تنها ابعاد آن برای استفاده راحت و آسوده توسط کاربران مختلف، کاهش یافته اند تا بتوان آنرا به راحتی در هر نقطه ای حمل کرد. این اسمارت فون دارای ابعاد 50×97 میلی متری و وزن 62.5 گرمی است که واقعا این آمار و ارقام بسیار خاص و منحصر بفرد هستند و نسبت به وزن و ابعاد این اسمارت فون، به افراد سالمند، دانش آموزان و کودکان توصیه می شود.

 

PALM

اسمارت فون کوچک و کاربردی پالم با گواهی IP68 معرفی شد 

همچنین یکی دیگر از نقاط قوت این اسمارت فون، متعلقه به گواهی IP68 آن می باشد که نشان دهنده ضد آب و غبار بودن آن می باشد که این ویژگی دراکثر اسماتر فون های امروزی وجود دارد. بنابراین می توانید با میزان محدودیت های مشخص شده توسط این کمپانی، از این اسمارت فون در زیر آب نیز استفاده نمایید.

از طرفی این اسمارت فون مجهز به سیستم عامل اندورید 8.1 و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که نسبت به اسمارت فون های موجود در بازار بسیار مناسب و کاربردی است.

مشخصات اسمارت فون پالم در یک نگاه ؛

  • نمایشگر :3.3 اینچ
  • وزن :62.5 گرم
  • ابعاد بدنه : 50×97 میلی متر
  • نسخه اندروید :8.1
  • دوربین اصلی : 12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی :8 مگاپیکسل
  • حافظه رم : 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی :32 گیگابایت
  • گواهی IP68
  • قیمت :349.99$ یا حدودا 4 میلیون تومان

گوشی جالب 3.3 اینچی معرفی شد + مشخصات

4.233
این مطلب مفید بود ؟285
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : گوشی
وبگردی