بنیامین محمدیان
بنیامین محمدیان بازیگر نقش نوجوانی رسول در سریال بچه مهندس است که علاقه زیادی به دوستش جواد دارد و یکی از شخصیت های محبوب سریال است.

با بنیامین محمدیان بازیگر نقش رسول بیشتر آشنا شوید

سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری سریال پرمخاطب شبکه دو سیما است که در فصل اول با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان روبرو شد و همین بهانه ای برای ساخت فصل دوم این سریال شد.

بچه مهندس که با بازی بازیگران کودک در فصل اول و بازیگران نوجوان در فصل دوم روی آنتن رفت نتوانست به محبوبیت بازیگران زیادی کمک کند. بازیگر نقش رسول در دوران کودکی و بعد از آن نوجوانی یکی از شخصیت های محبوب سریال بچه مهندس بود که در ادامه به معرفی او می پردازیم .

بنیامین محمدیان رسول بانمک سریال بچه مهندس

سریال بچه مهندس روایتگر داستان زندگی پر فراز و نشیب شخصیت اصلی قصه یعنی جواد در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی است و علاوه بر یوناتدین و مانی رحمانی که بازیگران نقش کودکی و نوجوانی جواد را بازی کردند بازیگران پرطرفدار دیگری چون رسول و مژگان را نیز دارد.

بنیامین محمدیان

بازی بنیامین محمدیان در سریال بچه مهندس

رسول کودک تپلی و دوست داشتنی سریال بچه مهندس است که وفادارترین دوست جواد و هم صحبت همیشگی او است.

بازیگران بچه مهندس

آریا نرج آبادی بازیگر نقش کودکی رسول در بچه مهندس

آریا نرج آبادی بازیگر نقش کودکی رسول بود که میان بازیگران این سریال و مردم حسابی محبوب است و بنیامین محمدیان نقش نوجوانی رسول را ایفا میکند.

بنیامین محمدیان

بنیامین محمدیان و مانی رحمانی در سریال بچه مهندس

بنیامین محمدیان اولین بار با بازی در سریال بچه مهندس به دنیای هنر راه یافت و با نقش رسول در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

بنیامین محمدیان

بازیگران سریال بچه مهندس در یک قاب

فصل دوم سریال بچه مهندس از هشت دی ماه از شنبه تا پنجشنبه هرشب ساعت 21:30 ازشبکه دو سیما پخش میشود و تکرار اول این سریال :ساعت 1:45 صبح ، تکرار دوم :ساعت 12:10 ظهر ، تکرار سوم :ساعت 16:15 روز بعد خواهد بود.

سریال بچه مهندس

عکسی از بنیامین محمدیان و مانی رحمانی در بچه مهندس

بنیامین محمدیان

بنیامین محمدیان بازیگر نقش رسول در بچه مهندس

بنیامین محمدیان بازیگر نقش رسول در بچه مهندس کیست؟!+تصاویر

4.329
این مطلب مفید بود ؟254
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی