مهمان خندوانه
محسن عبداللهیان متخصص زبان بدن و ریز حالت های چهره شب گذشته 12 دی 1397 مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شد و در بخشی از گفتگو درباره اسرار درونی رامبد جوان گفت.

محسن عبداللهیان متخصص زبان بدن مهمان خندوانه شد

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 12 دی ماه 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. بابک رفاهی کمدینی که در فصل قبل خندوانه در مسابقه خنداننده شو حضور داشت ، شب گذشته با اجرای یک استندآپ مهمان خندوانه شد و فضای شادتری به دقایق ابتدایی خندوانه بخشید.

محسن عبداللهیان متخصص ریز حالت های چهره و زبان بدن مهمان ویژه رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه بود.

محسن عبداللهیان مهمان ویژه خندوانه

رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه میزبان محسن عبداللهیان متخصص ریز حالت های چهره و زبان بدن بود که شب ویژه ای را در برنامه خندوانه برای تماشاگران و رامبد جوان رقم زد.

محسن عبداللهیان

محسن عبداللهیان مهمان ویژه خندوانه

رامبد جوان در ابتدای گفتگو با محسن عبداللهیان از او خواست درباره تخصصش توضیح دهد که گفت :مغز سه قسمت دارد که ما با دو قسمت آن سر و کار داریم ، در علم ما تفاوت عملکردهای این دو بخش مغز مورد بررسی قرار میگیرد چون روی چهره ، سخن ، بدن ، صدا و ... تاثیر میگذارد.

رامبد جوان در توضیح بیشتر تخصص محسن عبداللهیان گفت :محسن اینجوریه که از روی صورت و رفتار و زبان بدن واقعیت حرف های آدمها را حدس میزنه و ارژنگ امیرفضلی هم در تکمیل این صحبت رامبد جوان گفت:این خیلی بده چون این روزها همه دارن دروغ میگن و تو با دونستن اینا خیلی زود سکته میکنی و میمیری.

حضور پررنگ مهمان خندوانه در ناجا

محسن عبداللهیان درباره این علم و کاربرد آن گفت:من این علم را در آمریکا آموزش دیدم و سال 2013 بعد از اتمام دوره ها به ایران آمدم و یکسال تلاش کردم که در آگاهی و ناجا خودم و علمم را اثبات کنم و خداروشکر با اثبات این قضیه در کنار بازپرسین ناجا مشغول به کار هستم و کنفرانس های متعددی برگزار کردم و خداروشکر این علم مورد توجه قرار گرفت اما هنوز آموزشی برای آن در ایران وجود ندارد.

محسن عبداللهیان

محسن عبداللهیان متخصص زبان بدن مهمان خندوانه شد

محسن عبداللهیان مهمان خندوانه خاطره ای از اولین روزهای کار در ناجا تعریف کرد و گفت :اولین روزهای حضور در ناجا فقط غم بود. در دو پرونده اولم با یک پسر 16 ساله به قتل پدرش اعتراف کرده بود روبرو شدم و در پرونده دوم متعلق به مرد 29 ساله ای بود که به مضنون به قتل بود.

در این دو پرونده با توجه به ریز حالت های چهره و کاربرد زبان بدن متوجه شدم که هیچدام از این دو قاتل نیستند . سخت ترین بخش و جنبه این علم این است که اگر دروغ رابرملا کنی کسی راگرفتار میکنی ، اگر هم نکنی خون کسی دیگر را پایمال کرده ای.

اسرار دروانی رامبد جوان توسط مهمان خندوانه فاش شد

مهمان خندوانه در ادامه صحبت هایش به 7 احساس درونی که در همه ما وجود دارد اشاره کرد و رامبد جوان خواست درباره درونیات او صحبت کند که گفت:من از حالات چهره تو به این موضوع پی میبرم که تو آدمی هستی که حرف بی حساب نمیزند اما هرکاری میکند که حرفش را به کرسی بنشاند و این موضوع با تایید همکاران پشت صحنه خندوانه روبرو شد.

محسن عبداللهیان درباره دیگر خصوصیات رامبد جوان گفت :تو علاوه بر آن 7 حس یک حس دیگر به نام اعتماد به نفس داری که برای آن خیلی جنگیده ای و این موضوع هم با تایید رامبد جوان روبرو شد و محسن عبداللهیان ادامه داد :تو از قضاوت آدم ها خیلی ناراحت میشود و از اینکه نمیتوانند خود واقعی تو در مکان های مختلف را تشخیص بدهد همیشه در درون خودت عصبانی هستی.

محسن عبداللهیان

محسن عبداللهیان متخصص رفتار شناسی و زبان بدن

افشای این درونیات از رامبد جوان که مورد تایید او قرار گرفت باعث شد تا مجری خندوانه خاطره ای از زمانی که به خاطر موهای بلندش مورد تمسخر واقع میشد تعیرف کند .

یکی از تماشاگران خندوانه درباره کار فالگیرها از محسن عبداللهیان پرسید که گفت :بسیاری از بزرگان این علم معتقدند که فالگیرها هم به صورت تجربی همین کار را انجام میدهند و از طریق حالت های چهره درونیات افراد را فاش میکنند.

تعریف جناب خان از محسن عبداللهیان مهمان خندوانه

جناب خان به برنامه خندوانه اضافه شد و به تعریف از چهره محسن عبداللهیان پرداخت و حسابی از حضور مهمان خندوانه احساس خوشحالی کرد.

زبان صورت با نگرش کاربردی کتابی از محسن عبداللهیان بود که رامبد جوان آن را به اهالی خندوانه معرفی کرد و درباره بازیگری از محسن عبداللهیان پرسید که گفت :بله من وارد این حرفه شده ام و در بخش کارگردانی و بازیگردانی و ... وارد شدم ، شوخی های جناب خان آغاز شد و با سوالات متعددش حسابی در دل مهمان خندوانه جا باز کرد.

رامبد جوان و جناب خان

رامبد جوان و جناب خان در خندوانه

در بخش پایانی برنامه جناب خان یک کلاه گیس را به یاد اینکه رامبد به موهای بلندش علاقه داد هدیه داد و حسابی او را غافلگیر کرد و در نهایت با اعترافات جالبی فضای خندوانه را شادتر کرد.

در انتهای برنامه رامبد جوان از محسن عبداللهیان قول گرفت که هرچند وقت یکبار در برنامه حاضر شود و درباره زبان بدن و آموزش درست رفتار کردن با خانواده توضیح دهد و در پایان قول داد یک تا پنج نفر که استعداد بازیگری دارند اما توان مالی ندارند را آموزش بازیگری بدهد.

وقتی مهمان خندوانه اسرار درونی رامبد جوان را فاش میکند!

3.826
این مطلب مفید بود ؟206
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی