اجاره نامه

دریافت کد رهگیری اجاره‌نامه برای مستأجران رایگان شد

تاریخ انتشار : 14 شهریور 1402کد مطلب : 62911زمان مطالعه : 2 دقیقه
نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: دریافت کد رهگیری اجاره‌نامه در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران رایگان شد.

ایرنا:علیرضا مهلی روز دوشنبه در جلسه کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان اردبیل از راه‌اندازی سامانه اجاره ‌بها در استان اردبیل خبر داد و افزود:باید رایگان شدن دریافت کد رهگیری در استان اردبیل به همه مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم املاک‌شان را در سامانه ثبت نکنند، مشمول قانون خانه‌های خالی می‌شوند، اظهار کرد:گشت مشترک تعزیرات حکومتی باید از حالت سنتی خارج و آمار شناسایی خانه‌های خالی هم باید اعلام شود.

سوداگری مشاوران املاک از مهم‌ترین معضلات حوزه مسکن است

نماینده وزارت راه و شهرسازی هدف از برگزاری کارگاه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات را کاهش تورم و شناسایی خانه‌های خالی در راستای کنترل قیمت مسکن در کشور اعلام کرد و گفت:یکی از مهم‌ترین معضلات حوزه مسکن در کشور، سوداگری مشاوران املاک است و باید اذعان کرد که این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند.

مهلی بر ادامه گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارت دقیق بر مشاورین املاک تعزیرات تاکید کرد.

پرداخت 10 هزار فقره تسهیلات مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع مسکن و احداث واحدهای مسکونی در استان اردبیل گفت:تاکنون 10 هزار قرارداد با بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات ساخت مسکن منعقد شده و تا پایان هفته مدارک و مستندات آن نیز تکمیل خواهد شد.

محبوب حیدری همچنین از احداث 30 هزار واحد مسکونی به متقاضیان این طرح در استان خبر داد و افزود:با توجه به گستردگی وظایف راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین حجم عظیم و سنگین کار، با تمام توان در تلاش هستیم تا واحد های مسکن ملی در زمان مقرر بهره برداری شود.

انتهای پیام/م

دریافت کد رهگیری اجاره‌نامه برای مستأجران رایگان شد

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی