فال روزانه

فال روز شنبه 26 اسفند 1396

تاریخ انتشار : 26 اسفند 1396کد مطلب : 65843زمان مطالعه : 5 دقیقه
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز شنبه 26 اسفند 96 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

 شاید شما امروز در مورد ارزش‌های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن و نگرش‌های جدی تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر کردن در احساسات‌تان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می‌شود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 دو جمله «عجله نکنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست که شما سعی و تلاش اضافی بکنید. عجیب اینکه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول کنید، ولی این انکار کردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینکه به دنبال راههایی باشید که به امکاناتی که دارید در آینده توسعه بدهید، سعی کنید از چیزهایی که در اختیار دارید هم اکنون لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما تازگی‌ها دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید و یا تغییرات زیادی در زندگیتان رخ داده است، الان دیگر باید خیالتان راحت باشد و به وظایفی که پیش رو دارید رسیدگی کنید. خوشبختانه شما وقتی در موقعیت‌های جدید قرار می‌گیرید، توانایی این را دارید که کاملاً خونسردی خود را حفظ کنید. اما نباید از اینکه اهدافتان به تعویق بیفتد بترسید. فراتر از افق دید خود به دنیا نگاه کنید و بعد برنامه‌ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

 ماه کامل در یازدهمین خانه تان یعنی خانه «گروه» قرار می‌گیرد، اما شما ترجیح می‌دهید بخشی از وقت باارزشتان را به تنهایی سپری کنید و خیلی دلتان نمی‌خواهد در جمع حضور داشته باشید. اخیرا گمنام بودن و بدون حاشیه زندگی کردن برای شما از تنهایی مهم تر شده است، اما فرار کردن از سر و صداهای جامعه تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه با بدیهیات مبارزه کنید، بهترین شرایط را برای خودتان مهیا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

 ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

شما معمولاً تنها کسی هستید که به خاطر اینکه افراد دیگر نسبت به اتفاقاتی که روی می‌دهد حس خوبی داشته باشند، با رضایت احساسات خود را پنهان می‌کنید. اما امروز صبرتان دیگر به انتها رسیده و بدون اینکه به اندازه کافی برای بررسی کردن تاثیرات واکنش خود زمان بگذارید، به طور حسی واکنش نشان می‌دهید. اگر یک نفر را ناراحت نکردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. توجه کردن به نیازهای شخصی خود به مراتب مهم‌تر از برقرار کردن یک محیط دوستانه است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

درکتاب معروف مارک تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می‌خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 اسفند 1396

- فال روزانه در روز 26 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

فال روز شنبه 26 اسفند 1396

55
این مطلب مفید بود ؟50
وبگردی