فیلم های جشنواره فجر
در ششمین روز جشنواره فجر 37 چهار فیلم در سینمای رسانه نمایش داده میشوند و نشست پرسش و پاسخ آنها برگزار میشود.

معرفی فیلم های آماده نمایش در ششمین روز جشنواره فجر

شش روز از آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گذشت و امروز ششمین روز جشنواره فجر 37 با نمایش چهار فیلم و برگزاری نشست خبری آنها برگزار میشود.

چهار فیلم بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی ، یلدا به کارگردانی مسعود بخشی ، جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی و مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سانس های مختلف در ششمین روز جشنواره فجر 37 به نمایش در می آیند و مورد نقد و بررسی قرار میگیرند.

معرفی فیلم های ششمین روز جشنواره فجر امسال

بنیامین ساخته محسن عنایتی

بنیامین یکی از انیمیشن های حاضر در جشنواره فجر است که به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی امروز در سینمای رسانه به نمایش درمی آید.

انیمیشن بنیامین

نمایش انیمیشن بنیامین در جشنواره فجر 37

چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد و ... صداپیشگی انیمیشن بنیامین را برعهده دارند.

یلدا ساخته مسعود بخشی

یلدا به کارگردانی مسعود بخشی یکی از فیلم های حاضر در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که امروز ساعت 15:30 در سینمای رسانه نمایش داده میشود و نشست خبری آن برگزار میشود.

فیلم یلدا

نمایش فیلم یلدا در ششمین روز جشنواره فجر 37

یلدا به تهیه کنندگی علی مصفا فیلمی با محوریت مسائل قرآنی و کظم غیظ است و بازیگرانی چون صدف عسگری، بهناز جعفری، فرشته صدر عرفایی، بابک کریمی، آرمان درویش، فروغ قجابگلی، فرشته حسینی، زکیه بهبهانی، رامونا شاه، فقیهه سلطانی، بهرام افشار در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم جمشیدیه ساخته یلدا جبلی

جمشیدیه یکی دیگر از فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ به کارگردانی یلدا جبلی و تهیه کنندگی محمد صادق آذین است که روایتگر زندگی یک زن و شوهر جوان است.

سارا بهرامی و حامد کمیلی

جمشیدیه با سارا بهرامی و حامد کمیلی در جشنواره فجر 37

سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم رودی، محمد ولی زادگان ، کیومرث پوراحمد و ... بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

فیلم مردی بدون سایه ساخته علیرضا رئیسیان

مردی بدون سایه به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان یکی از فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که ساعت 21:30 در سینمای رسانه نمایش داده میشود و نشست خبری آن برگزار میشود.

لیلا حاتمی و امیر آقایی

نمایش مردی بدون سایه با لیلا حاتمی و امیر آقایی در جشنواره فجر 37

لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، علی مصفا، نادر فلاح، گوهر خیراندیش و نسیم ادبی بازیگران فیلم مردی بدون سایه را تشکیل میدهند.

کدام فیلم ها در ششمین روز جشنواره فجر 37 نمایش داده میشوند؟

53
این مطلب مفید بود ؟30
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی