فال و طالع بینی

فال و طالع بینی شغلی در سال 97

کد مطلب : 66444تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 4 دقیقه
در این فال و طالع بینی شما عزیزان با خواندن فال خود پی میبرید که چه حرفه و شغلی با روحیات شما سازگار می باشد.

فال و طالع بینی  شغل آینده

آیا مشتاق هستید که بدانید در آینده چه شغلی در انتظار شماست؟یا به چه حرفه و شفلی قرار است روی بیاورید؟در این فال شما عزیزان با خواندن فال خود پی میبرید که چه حرفه و شغلی با روحیات شما سازگار می باشد.

فال و طالع بینی

فال و طالع بینی با شناخت شغل آینده

فروردین

تبلیغات و کارهای رسانه ای مطابق سلیقه و توانایی شماست. فقط مراقب باشید رسانه درست را انتخاب کنید، وگرنه نه امنیت شغلی خواهید داشت نه حقوق درست و حسابی و همسر متولد آذر شما (که تازه بیشترین تناسب اندام را با هم دارید) ابتدا سرکوفت شوهر تیرماهی دوستش را که همسن شماست ولی رییس جمهور شده بهتان می زند، سپس چمدان را جمع می کند و می رود خونه باباش!

اردیبهشت

شما متولدین اردیبهشت، ارتباطات بسیار قوی با دیگران ایجاد می کنید و زود رفیق می شوید. از این رو، برنامه ریزی و بازاریابی شغل مناسب شماست. اگر بتوانید دو نفر را هم به زیرشاخه خودتان اضافه کنید عالی است و مشخص می شود شناسنامه تان را دیر یا زود نگرفته اند. کلیپ های دکتر آزمندیان هم به کارتان می آید. هر دی وی دی فقط 51 هزارتومان.

فال و طالع بینی

شغل خود را در این فال و طالع بینی کشف کنید

خرداد

متولدین این ماه منبع انرژی هستند و از کار کردن خسته نمی شوند. روی سخنمان با متولدین بقیه ماه هاست (خصوصا دی ماهی ها که حال کار یدی را ندارند) هر کاری داشتید به گردن خردادی ها بیندازید و شیرشان کنید تا انجامش بدهند. سپس بی زحمت از آنها بخواهید این اشغالا رو هم بذارن دم در، بابامون کچل مون کرد!

تیر

شنوندگان بسیار خوبی هستند و به درددل های شما به خوبی دقت می کنند و سر تکان می دهند، اما از آنها انتظار کمک نداشته باشید؛ چون کاری از دست شان بر نمی آید اگر متولد تیرماه هستید، ریاست جمهوری خوراک شماست، فقط یک متولد خرداد بغل دست خود داشته باشید که کارهای مملکت تا حدودی پیش برود.

مرداد

اول نیش تان را ببندید! متولدین مرداد بشاشیت بیش از اندازه ای دارند و در برابر همه چیز لبخند می زنند. بگویید بدهکارم، می خندند. بگویید مستاجرم می خندند. بگویید زلزله آمده خانه ام خراب شده، دست به سرتان می کشند و می خندند. برف بیاید و خیابان یخ بزند، می خندند. بمیرید، در مجلس ختم تان می خندند و می گویند روحش شاد. در عین حال بسیار فعال هم هستند و مدام در راهروها قدم می زنند. اگر متولد مرداد هستید، همین حالا برای انتخابات 89 مجلس ثبت نام کنید.

شهریور

شهریوری های جذاب (برگرفته از بیوی اینستاگرام شان)، علاقه زیادی به اکتشاف و تحقیق دارند. اگر با متولد شهریور ازدواج کرده اید، او را برای کشف موردی ناشناخته به آمریکای جنوبی بفرستید و دوستان تان را دعوت کنید و مطمئن باشید به این زودی ها بر نمی گردد.

مهر

قضاوت عادلانه خوراک متولدین مهرماه است. اگر در موضوعی با اعضای خانواده یا دوستان به اختلاف خورده اید و هرچه بحث می کنید آنها تسلیم حق که همان حرف شماست نمی شوند، یک دارو بی طرف انتخاب کنید. فقط قبلش شناسنامه اش را چک کنید که مهرماهی باشد و سعید مرتضوی هم نباشد.

فال و طالع بینی

فال و طالع بینی شغلی

آبان

تعریف از خود نباشد، در کارها دقیقند و قیمه را از ماست بیرون می کشند. در تصمیم گیری سرعت عمل دارند و با خانواده خود مهربانند. سر سفره پدر و مادر بزرگ شده اند و بسیار زحمتکش و در عین حال باهوش هستند. همچنین مدیران بسیار موفقی هستند و در انواع هنر تبحر دارند. چی؟ حالا احمدی نژاد استثنا بود! ساسی مانکن؟ اون هم استثناست. اصلا ما علی کریمی و کوروش کبیر داریم. حرف نباشه!

آذر

متولد محترم آذر، ضمن سلام و عرض خسته نباشید، شما دریای صبر و بردباری هستید. هرچه می گویند فحش می خورید و حرف نمی زنید. اصلا رییس فراکسیون بودن و مدیریت یک جریان سیاسی یا اجتماعی که فقط تمایل به بقا دارد برازنده شماست. حالا اگر جا داشت یک چیزی هم بگویید، برای ورزش دادن عضلات صورت مفید است.

دی

متولدین این ماه معمولا علاقه ای به انجام کارهای بزرگ ندارند و همان نشستن در خانه و ارتزاق از بازنشستگی پدر گرامی را ترجیح می دهند. شاید جالب باشد که بدانید بیش از 07 درصد جوانان کشور متولد دی هستند و آمار بالای بیکاری به همین دلیل است، وگرنه مسئولان که دارند زحمت شان را می کشند.

بهمن

افرادی بسیار پیش بین و آینده نگر هستند و ستاره شناسان و طالع بینان و پیشگویان خیلی خوبی خواهندشد. راستش ما دادیم این ستون را یک متولد بهمن بنویسد، ولی 1 5 باهاش طی کردیم که یه چیزی تهش به خودمان بماسد.

اسفند

اگر متولد اسفند هستید، دنبال روی یک نفر دیگر باشید و پشت سر او حرکت کنید. اگرچه معاون اول رییس جمهور، نایب رییس اول مجلس و معاون سازمان پست های خوبی برای متولدین اسفند محسوب می شود، ولی منظورش شما نیستید. شما نهایتا می توانید ادمین پشتیبان کانال «خانم قری» یا معاون گروه «دانشجویان کلا سیبیل شناسی استاد تشتک زاده» شوید و چت ها را پاک کنید.

فال و طالع بینی شغلی در سال 97

2.339
این مطلب مفید بود ؟1821
برگرفته از برترینها - / ل
برچسب : طالع بینی
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی