فصل پنجم خندوانه

آغاز تولید فصل پنجم خندوانه از اسفندماه

تاریخ انتشار : 17 آبان 1396کد مطلب : 59419زمان مطالعه : 1 دقیقه
تولید فصل پنجم خندوانه از اسفندماه آغاز می شود و این برنامه از عید نوروز 97 روی آنتن شبکه نسیم میرود.

تازه ترین خبرها از فصل پنجم خندوانه

درحالی که انتظارها برای آغاز فصل پنجم خندوانه آغاز شده است و خبرهای خوبی از بازگشت جناب خان به خندوانه به گوش میرسد رامبد جوان در یک گفتگو خبرهای جدیدی از زمان آغاز تولید خندوانه داد.

رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی خندوانهدرباره روند پیش تولید این برنامه گفت:با توجه به اینکه «خندوانه» از عید نوروز 97 به روی آنتن می رود، ضبط و تولید آن را از اسفند ماه آغاز می کنیم.

وی در ادامه درباره طراحی آیتم های جدید و سری جدید مسابقه خنداننده شو بیان کرد:با تجربه موفقی که در سری چهارم خندوانه پشت سر گذاشتیم، انشالله در فصل جدید آن را تکرار خواهیم کرد و هم اکنون فراخوانی رسمی برای جذب شرکت کننده ها نداده ایم.مجری برنامه تلویزیونی خندوانه درباره حضور جناب خان در این فصل تصریح کرد:همچنان در حال مذاکره هستیم و هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

فصل پنجم خندوانه

تولید فصل پنجم خندوانه از اسفند آغاز میشود

وی خاطرنشان کرد:با این نگاه که سری جدید خندوانه، نوروز 97 روی آنتن می رود، پیش تولید آن را به طور جدی آغاز نکرده ایم و همچنان در تدارک کارهای اولیه هستیم.

جوان در پایان، با اشاره به اکران موفق فیلم سینمایی نگار، اظهار کرد:خوشبختانه از اکران فیلم نگار راضی بودم و نگارش فیلمنامه ای جدید را آغاز کرده ام، که هنوز به طور جدی، شکل نگرفته است.

آغاز تولید فصل پنجم خندوانه از اسفندماه

3.5149
این مطلب مفید بود ؟10544
برگرفته از باشگاه خبرنگاران / م.ف
برچسب : خندوانه
وبگردی