نحوه فعال سازی کد پیشواز ایرانسل
اپراتور ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتورهای کشور است که در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل آشنا خواهیم ساخت.

نحوه فعال سازی کد پیشواز ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی بزرگترین و شناخته شده ترین اپراتورهای کشوره  عزیزمان می باشد که برای اولین بار در تاریخ 1384 تاسیس شد و اینک تمام کشور را تحت پوشش خود قرار داده است و می توانید از این اپراتور برای اتصال به اینترنت، تماس، پیامک و... استفاده کرده و نیازهای خود را برطرف کنید.

اما یکی از قابلیت های اپراتور ایرانسل که عموم کاربران می توانند از آن استفاده کنند، آهنگ پیشواز است که شما نیز با جستجوی ساده در میان صدها آهنگ پیشواز برای ایرانسل می توانید یکی را انتخاب و اقدام به فعال سازی این سرویس پرطرفدار کنید. با این وجود اگر شما از اپراتور ایرانسل استفاده می کنید، می توانید یک یا چند آهنگ را به عنوان آوای پیشواز خود انتخاب کنید.

از این رو ما قصد داریم در ادامه این گزارش از نمناک شما را با نحوه فعال سازی و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل در طی چند مرحله و بصورت تصویری آشنا سازیم که توصیه می شود بصورت مرحله به مرحله پیش بروید. همراه ما باشید.

نحوه فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

بطور کلی فرآیندی که شما از آن عبور خواهید کرد، بسیار ساده و آسان است که ما قصد داریم 3 روش ممکن را به شما معرفی کنیم؛

1- فعال سازی پیشواز ایرانسل از طریق پیامک

پیشواز ایرانسل

برای فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل، ساده ترین روش ممکن استفاده از روش اول یعنی استفاده از پیامک می باشد که در این فرآیند شما کد مدنظر خود را کپی می کنید و به سامانه 7575 که متعلق به شرکت ایرانسل است، پیامک می کنید و سپس در طی چند ثانیه، پیامک فعال سازی به شما ارسال خواهد شد.

2- فعال سازی پیشواز ایرانسل با کد دستوری

پیشواز ایرانسل

دومین روش پیشنهادی ما به شما استفاده از کد ussd برای فعال سازی کد پیشواز ایرانسل مدنظرتان است. این روز هزینه ای ندارد و شما بصورت رایگان می توانید اقدام به فعال سازی کنید. برای فعال سازی تنها کافی است کد دستوری #777* را شماره گیری کنید و سپس کد آهنگ مورد نظرتان را وارد کنید.

3- فعال سازی پیشواز ایرانسل با برنامه آهنگ پیشواز ایرانسل

آهنگ پیشواز ایرانسل

یکی از برنامه های کاربردی ایرانسل، برنامه اهنگ پیشواز است که شما می توانید این برنامه را بر روی دیوایس اندروید و آیفون خود نصب کنید و آهنگ های مختلف را به همراه کد پیشواز بررسی و فعال سازی کنید. این برنامه دارای منو جستجو است که شما با جستجو آهنگ و یا خواننده مدنظرتان می توانید اقدام به فعال سازی کنید. در ادامه می توانید دانلود کنید؛


روش غیر فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

برای غیر فعال سازی کد پیشواز ایرانسل، تنها کاری که باید بکنید، ارسال عبارت END به سامانه پیامکی 7575 می باشد و در چند ثانیه پیغام غیر فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما ارسال خواهد شد. در ادامه یک سری از کدهای کاربردی را در قالب جدول در خصوص پیشواز ایرانسل برای شما تهیه کرده ایم که می تواند برای شما عزیزان کاربردی باشد؛

عملیاتکد دستوری
حالت پخش تک آهنگی1#*1*777*
حالت پخش چند آهنگی2#*1*777*
مشاهده آلبوم2#*777*
حذف آهنگ پیشواز#کد آهنگ*5*777*
خرید آهنگ پیشواز#کد آهنگ*4*777*
مشاهده پیش فرض3#*777*
غیر فعال سازی موقت2#*8*777*
فعال سازی مجدد1#*8*777*
جستجو آهنگ پیشواز#کد آهنگ*7*777*

 

آموزش تصویری فعال سازی و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

2.8324
این مطلب مفید بود ؟184140
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : ایرانسل
وبگردی