تسهیلات قرض الحسنه

مردم از پرداخت وام های تسهیلات قرض الحسنه معاف اند

تاریخ انتشار : 27 اسفند 1398کد مطلب : 33848زمان مطالعه : 1 دقیقه
عبدالناصر همتی گفت: مجموعه تصمیماتی در دولت و بانک مرکزی گرفته شد تا تسهیلاتی برای افرادی که کسب و کارشان از شیوع کرونا دچار مشکل شده اند، در نظر گرفته شود.

طرح بانک مرکزی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا

خبرآنلاین:همتی رئیس بانک مرکزی از مردم خواست تا به گمان اینکه جز مشاغل آسیب دیده هستند به بانک ها مراجعه نکند. 

وی در خصوص پرداخت قسط های وام های قرض الحسنه بانکی افزود:برای تسهیلات قرض الحسنه نیز اعلام کردیم که تا سه ماه نیازی به پرداخت اقساط نیست. 

همتی گفت:برخی از بانک ها از حساب های مشتریان اقساط تسهیلات قرض الحسنه را برداشت کرده اند که خوب نیست؛ اگر برداشت شده باشد بانک ها موظف به بازگشت اقساط هستند و این تخلف است. 

وی از بانک ها خواست با مردم همکاری کنند و ادامه داد:از مدیران عامل بانک ها خواهش می کنم به شعب تاکید کنند که با مردم همراهی کنند و اقساط تسهیلات قرض الحسنه و کسب و کارهای مشمول تعویق سه ماهه را برداشت نکنند.

عبئالناصر همتی در ادامه در خصوص اصلاح قانون چک های برگشتی افزود:با اصلاح قانون چک پیش بینی شد که اگر فردی یک چک برگشتی داشته باشد از خدمات بانکی محروم شود؛ با این حال اما به دلیل شرایط خاص کشور و مشکلاتی که برخی کسب و کارها از شیوع کرونا پیدا کرده اند مصوب کردیم افرادی که از اول اسفند تا 31 اردیبهشت چک شان برگشت بخورد تا سه ماه بعد می توانند از خدمات بانکی استفاده کنند و محروم نمی شوند.

انتهای پیام/م

مردم از پرداخت وام های تسهیلات قرض الحسنه معاف اند

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
وبگردی