یکتا ناصر و منوچهر هادی
با این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه باشید تا مروری بر فیلم های یکتا ناصر به کارگردانی همسرش منوچهر هادی داشته باشیم.

فیلم های منوچهر هادی با بازی یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی کارگردان جوان سینما است که این زوج هنری 20 اسفند سال 94 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام سوفیا است.

یکتا ناصر بازیگری در سینما را از سال 1380 آغاز کرد و در چندین فیلم به کارگردانی همسرش منوچهر هادی به ایفای نقش پرداخت که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

یکتا ناصر در یکی میخواد باهات حرف بزنه

یکی میخواد باهات حرف بزنه دومین تجربه کارگردانی منوچهر هادی در سینما است که سال 90 ساخته شد و یکتا ناصر به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

این فیلم که مربوط به قبل از ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی است سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای یکتا ناصر به ارمغان آورد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در زندگی جای دیگریست

زندگی جای دیگری است چهارمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی است که سال 92 ساخته شد و یکتا ناصر در تجربه ای دیگر بازیگر این فیلم آقای کارگردان شد.

این فیلم که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد مربوط به پیش از ازدواج یکتا ناصربا منوچهر هادی است و خانم بازیگر در این فیلم با پارسا پیروزفر، حامد بهداد و نیکی کریمی همبازی بود.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در من سالوادور نیستم

من سالوادور نیستم یکی از پرفروش ترین فیلم های منوچهر هادی است که سال 94 ساخته شد و یکتا ناصر در نقش الهام در این فیلم ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر و رضا عطاران زوج بازیگر فیلم من سالوادور نیستم بودند که یکی از پرفروش ترین فیلم های سینما را با نقش آفرینی موفق خود رقم زدند.

یکتا ناصر و رضا عطاران

یکتا ناصر در کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم فیلم دیگری از منوچهر هادی است که سال 94 ساخته شد و سال 96 اکران شد.

یکتا ناصر که چندین تجربه همکاری با منوچهر هادی را در کارنامه هنری اش داشت باز هم در فیلم جدید همسرش ایفای نقش کرد و با آتیلا پسیانی، مهران احمدی، بهرام افشاری و... همبازی بود.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در فیلم آینه بغل

فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی آذرماه سال 96 در سینماهای کشور اکران شد و یکتا ناصر باز هم ایفاگر نقشی در فیلم جدید همسرش بود.

یکتا ناصر در آینه بغل بازیگر نقش شهرزاد است و با بازیگرانی چون محمدرضا گلزار ، جواد عزتی و نازنین بیاتی همبازی بود.

بازیگران آینه بغل

یکتا ناصر در رحمان 1400

رحمان 1400 جدیدترین ساخته سینمایی منوچهر هادی است که یکتا ناصر در آن ایفاگر نقش متفاوت شراره همسر رحمان بود.

اگرچه این ساخته منوچهر هادی توقیف شد اما در کمتر از یک ماه توانست به فروش قابل توجهی دست یابد و یکتا ناصر در این فیلم با سعید آقاخانی، بهرام افشاری، محمدرضا گلزار ، مهران مدیری ، ساره بیات و... همبازی بود.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

سریال دل

سریال دل جدیدترین تجربه منوچهر هادی در نمایش خانگی است که یکتا ناصر در این سریال ایفاگر نقش آوا است.

یکتا ناصر که در سریال عاشقانه به عنوان بازیگر افتخاری حضور داشت این بار در سریال جدید همسرش ایفاگر نقشی ثابت شد و با بازیگرانی چون ساره بیات، حامد بهداد، نسرین مقانلو ، بیژن امکانیان ، افسانه بایگان و.... همبازی است.

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر ثابت فیلم های همسرش منوچهر هادی

449
این مطلب مفید بود ؟3910
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی