طرح شیشه ای حشرات
آقای پیر برالت که یکی از طراحان به نام در جهان است، بعد از مطالعه مقاله ای در مورد احتمال از بین رفتن حشرات در اثر گرم شدن کره زمین تصمیم به ایده ای جالب گرفت.

طرح های جالب و شیشه ای حشرات

در میان شغل ها و حرفه های مختلف جهان، شاهد طیف گسترده ای از مشاغل هستیم که هر یک از آنها دارای سختی و مشقت های خودشان می باشند که در نگها اول به نتیجه کار آنها احساس خواهید کرد که شما حتی با کمترین میزان تجربه می توانید آن کار را انجام دهید که این تنها یک دیدگاه اشتباه است و شما برای انجام هر کاری می بایست زمان زیادی را صرف آموزش آن کنید!

با این حال در میان مشاغل مختلف جهان می توان به هنر و ساخت وسایل هنری اشاره نمود که هر شخصی قادر به ساخت چیزی شبیه به آنها نیست و برای ساخت و خلق یک وسیله هنری می بایست بسیار حرفه ای بود و با در نظر گرفتن جوانب مختلف اقدام به ساخت آن نمود و از این رو می توان به میزان سختی و دقت در این زمینه اشاره نمود.

طرح شیشه ای حشرات

با این وجود ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک شما را با یک سری از مجسمه های شیشه ای جالب و دیدنی از یک طراح و مجمسه ساز معروف اشنا سازیم که می تواند منجر به جلب نظر شما شود. همراه ما باشید.

طرح شیشه ای پروانه

آقای پیر برالت یکی از طراحان و مجسمه سازان بزرگ می باشد که تنها با خواندن یک مقاله ای درباره احتمال انقراض حشرات به دلیل گرمایش زمین، تصمیم جالب و شگفت انگیزی گرفت. وی تصمیم گرفت تا تعدادی مجمسه شیشه ای را با ایده ای خلاقانه شروع به ساخت کند.

طرح شیشه ای حشرات

وی برای آنکه بتواند میزان اهمیت حشرات را به جهانیان نشان دهد، شروع به ساخت مجمسمه های شیشه ای نمود که برای ساخت هر یک از آنها به مدت 4 هفته تلاش نموده است که این طرح ها را می توان ایده خلاقانه و بزرگ نمایی شده از حشرات دانست که کاملا فوق‌العاده هستند و در سطح جهان با بازدید فراوانی روبرو شدند.

طرح شیشه ای حشرات

 

عکس های زیبا و دیدنی از حشرات روی شیشه

3.36
این مطلب مفید بود ؟42
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی