قوانین فنگ شویی
چند مورد از مهمترین قوانین فنگ شویی در منزل را به شما میگوییم که رعایت کردن شان در هر خانه ای ضروری است.

مهمترین قوانین فنگ شویی منزل

شاید شما هم جزو افرادی باشید که درگیر تغییر دادن دکوراسیون منزل شان هستند شاید هم هر چند وقت یکبار دکوراسیون منزل تان را تغییر میدهید در این صورت حتما وقتی درباره دکوراسیون و چیدمان در اینتزنت دنبال ایده هستید با کلمه فنگ شویی مواجه شده اید، اما فنگ شویی به چه معناست؟

فنگ شویی را اینگونه میتوان تعریف کرد:یک روش چینی برای ساخت منزل یا همچنین روشی برای چیدمان لوازم منزل طبق یک سری اصول تعریف شده.

فنگ شویی در خانه

اصول فنگ شویی در خانه 

در این بخش از دنیای مد نمناک مهمترین قوانین فنگ شویی در منزل را به شما میگوییم که با رعایت کردن آن ها به منزلی ایده آل که پر از انرژی مثبت است خواهید رسید.

1- راهروی ورودی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما نباید آنجا را خیلی شلوغ و یا به هم ریخته کنید، وسایلی که ضروری نیستند را از آنجا بردارید و فکری به حال کفش ها بکنید و آن ها را داخل جا کفشی کاملا مرتب قرار دهید.

2- یکی از قوانین فنگ شویی که بسیار با اهمیت است این است که نباید آینه روبروی درب ورودی باشد زیرا انرژی های خوب و مثبتی که وارد خانه میشوند در برخورد با آینه منعکس میشوند و به بیرون میروند.

فنگ شویی اتاق خواب

قوانین مهم فنگ شویی در منزل

3- شاید نمیدانستید که انرژی حمام ناخوشایند و منفی است، برای جلوگیری از جریان داشتن این انرژی در خانه درب حمام را وقتی از آن استفاده نمیکنید ببندید.

4- گوشه و کنار منزل را با گل و گیاه پر کنید، اگر بدانید گیاهان چه تاثیر مثبتی بر دکوراسیون خانه میگذارند هرگز آن ها را فراموش نمیکردید.

گیاهان در دکوراسیون

تاثیر گیاهان در دکوراسیون منزل

5- هر قسمت از خانه که نشتی دارد باید هرچه زودتر جلوی آن را بگیرید زیرا نشتی ها نماد بدشانسی هستند و باعث میشوند انرژی مثبت و شادی خانه به بیرون از منزل نشت کند.

6- طبقه همکف از اهمیت ویژه تری برخوردار است زیرا انرژی آن به کل خانه تاثیر میگذارد پس هرگز نباید نامرتب و به هم ریخته باشد سعی کنید طبقه همکف را همیشه تمیز نگه دارید.

فنگ شویی خانه

نکات فنگ شویی در دکوراسیون خانه

 

قوانین فنگ شویی که باید در منزل رعایت کنید + عکس

4.5134
این مطلب مفید بود ؟12113
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : فنگ شویی
وبگردی