آیفون 7

قیمت آیفون 7 چقدر است؟

تاریخ انتشار : 5 تیر 1395کد مطلب : 32687زمان مطالعه : 2 دقیقه
آیفون 7 با ویژگی های شگفت انگیزی که دارد خیلی ها رو مشتاق دانستن قیمت خود کرده که بالاخره قیمت آن مشخص شد.

اطلاع از قیمت و مشخصات آیفون 7

اپل با توجه به طرفدارانی که بی صبرانه منتظر مشخص شدن قیمت آیفون7 بودند بالاخره لیستی از قیمت آیفون 7 منتشر کرد.

تنها چند ماه تا رونمایی از آیفون نسل بعد که احتمال می رود آیفون 7 نام داشته باشد، باقی مانده است. شایعات زیادی پیرامون این تلفن هوشمند در رسانه ها و دنیای تکنولوژی مطرح شده، اما تا به حال حرفی در مورد قیمت آن زده نشده است. اما امروز تصویری منتشر شده است که اخبار جذابی را منتقل می کند.

آیفون7

عکس گوشی آیفون7

این تصویر روی شبکه مجازی چینی Weibo توسط شخصی که در گذشته نیز نشان داده بود که از اخبار اپل مطلع است، منتشر شده است. به نظر می رسد که اپل در نهایت صدای کاربران و طرفداران خود را شنیده است و مدل 16 گیگابایتی را از چرخه تولید محصولات آیفون حذف کرده و مدل 32 گیگابایتی را به عنوان مدل پایه در نظر گرفته است. ظاهرا آیفون 7 با حافظه های داخلی 32، 128 و 256 گیگابایت، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو نیز با حافظه های داخلی 32، 128 و 256 گیگابایتی تولید و عرضه خواهند شد. طبق این تصویر، ظاهرا اپل قصد دارد تا برای اولین بار، محصولی با پسوند پرو (Pro) را به خط تولید آیفون های خود اضافه نماید و همچنین مشخص نیست که این محصول، چیزی جدا از آیفون 7 و 7 پلاس باشد یا خیر.

طبق این تصویر، به نظر می آید که قیمت مدل ابتدایی آیفون 7 پرو چیزی حدود 1050 دلار خواهد بود که مطمئنا قیمت بسیار بالایی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که تلفن هوشمندی با این قیمت، دارای چه قابلیت ها و ویژگی هایی خواهد بود!

 

قیمت iphone 7

لیست قیمت آیفون 7

قیمت آیفون 7 چقدر است؟

2.9124
این مطلب مفید بود ؟7351
برگرفته از آی تی رسان -/ح
برچسب : آیفون
وبگردی