لاغری دور کمر
برای خوش اندامی و لاغری دور کمر بهتر است به نکات ریزی که اصاولا به عنوان رژیم های کاهش وزن توصیه می شوند اهمیت بیشتری بدهید تا سریعتر به نتیجه ی دلخواه برسید.

رژیم 15 روزه برای لاغری دور کمر 

یکی از کارهایی که امروزه بیشتر مردم تمایل دارند انجام دهند کوچک کردن سایز کمر یا همان لاغری دور کمر برای بهبود زیبایی اندام شان است ، تجمع بافت های چربی در شکم در افراد چاق و لاغر رایج است پس شناخت راهی برای حل این مشکل اهمیت بالایی خواهد داشت.
در این بخش از تناسب اندام نمناک رژیم 15 روزه ایی را به شما معرفی می کنیم که باعث لاغر شدن کمر و دفع سموم بدن می شود بنابراین اگر این رژیم را به صورت روتین ادامه دهید چربی های شکمی را ازبین خواهید برد و حتی از افزایش وزن جلوگیری خواهید کرد ؛ دقت داشته باشید که اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما قبل از استفاده از این رژیم کاهش وزن با پزشک معالج خود مشورت کنید.
لاغری دور کمر

توصیه هایی برای لاغری دور کمر در خانه با تغذیه

برای لاغری دور کمر چه طور و چه مواد غذایی مصرف کنیم ؟

پروتئین ها
مصرف پروتئین ها به لاغری کمر کمک می کند به همین علت در سال های اخیر رژیم پروتئین مرسوم شده اگرچه برخی ها مخالف هستند و نباید خیلی در مصرف پروتئین های حیوانی افراط کرد که روی عملکرد کلیه ها و کبد تاثیر بگذارد بنابراین باید تخم مرغ، ماهی ، سبزیجات ، بنشن ، مغز ها ، قارچ ها و آووکادو بیشتر مصرف کنیم .
کاهش مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده
امروزه کربوهیدرات های تصفیه شده پاستا ، پیتزا ، نان و کلوچه ها آمار مصرف زیادی دارد غذاهای بدون فیبر و فرآوری شده باعث نفخ ، یبوست و چاقی می شود بنابراین باید مصرف کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کم کنیم.
مصرف بیشتر سبزیجات
برای تعادل و سم زدایی بدن سبزیجات را فراموش نکنید چه پخته و چه خام آن را مصرف کنید؛ البته دقت داشته باشدی که بعضی از آنها فروکتوز بالایی دارد و مانع کاهش وزن میشود.
چربی های سالم امگا 3
همه ی چربی ها بد نیستند چربی های سالم برای سلامتی و فعال کردن متابولیسم ضروری است و به سوزاندن کالری کمک می کند و اگر چربی های مضر مثل غذاهای سرخ کردنی ، مارگارین ، سس ها و شیرینی ها را بخورید به راحتی چاق می شوید ؛ چربی های سالم مثل روغن نارگیل و زیتون ، آووکادو ، مغز ها ، ماهی ، زرده تخم مرغ مناسب ترند.
لاغری دور کمر
برنامه غذایی مناسب برای لاغری دور کمر

رژیم غذایی مخصوص کوچک کردن سایز و لاغری دور کمر در 15 روز

صبحانه
اسموتی سبزیجات تازه
میوه ماکا
روغن نارگیل و دارچین
مغزها
نان تست باکره و مربای کم شکر
ساندویچ آووکادو
ناهار
در این بخش هر وعده باید شامل سه بخش باشد
سالاد با جوانه و مغز
کربوهیدرات ها مثل نان
پاستا
 پروتئین مثل گوشت ماهی تخم مرغ یا سبزیجات
شام
شام نسبت به سایر وعده ها باید سبک تر باشد اگر سنگین غذا بخورید فراموش می کنید که رژیم دارید
سبزیجات پخته و بخارپز
سوپ با پروتئین های هاضم مثل ماهی تخم مرغ آووکادو و تخم مرغ
میوه های مثل سیب هلو پاپیا آناناس
مواد غذایی و خوردنی هایی که برای این سه وعده توصیه شده است را به صورت متفاوت روزانه استفاده کنید تا 15 روز ، دقت داشته باشید که نباید تمامی این مواد خوراکی را یک روزه بخورید .

رژیم مخصوص لاغری دور کمر در 15 روز

3.6239
این مطلب مفید بود ؟17267
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ز.ن
وبگردی