لباس رویایی
پوشیدن لباس های رویایی شخصیت های کارتونی دیزنی لند مثل خیلی از بچه ها آرزوی دختربچه ی 6 ساله ای بود که به دست پدرش محقق شد.

دختری با لباس های روییا شخصیت های کارتونی در دیزنی لند

یک طراح مد و لباس آرزوی دخترش را برای پوشیدن لباس های سرزمین رویایی دیزنی محقق کرد. " نپی گارسیا " از استعداد و خلاقیت خود برای آماده سازی لباس هایی زیبا و رویایی برای دخترش استفاده کرد تا او را به آرزویش برساند . این طراح لباس اهل کالیفرنیا می گوید:سال پیش برنامه ای داشتیم برای سفر به سرزمین دیزنی که بعد از بازگشت تصمیم گرفتم بار دیگر این تجربه را به همراه اعضای خانواده ام داشته باشم .
بعد از تعیین شدن زمان سفرمان دخترم لیلی از من خواهش کرد تا برای او لباسی درست مثل لباس های شخصیت های کارتونی برایش آماده کنم . شوق زیاد دخترم مرا تشویق کرد تا به جای یک لباس یک سری از لباس های مخصوص برای او اماده کنم. دست به کار شدم و با استفاده از تکه پارچه های رنگی پیراهن های پف دار و ساده برای او برش زدم .
لباس هایی از شخصیت کارتونی مادر خوانده ، پری روحانی ، رابین هود و.. آماده کردم تا او در روزهایی که ما در ان سرزمین رویایی هستیم بپوشد.
لباس های جالب دخترم نظر خیلی ها را به خود جلب کرد که با گرفتن امضا و عکس یادگاری لیلی هیجان زده می شد و احساس می کرد که در حقیقت یکی از شخصیت های مهم کارتونی است. " گارسیا" با به اشتراک گذاشتن این تصاویر تصمیم داشت تا ایده ی الهام بخش به دیزاینرهای دیگر ببخشد.

تصاویر مدل لباس های رویایی و دوست داشتنی دختری در دیزنی لند

لباس رویایی

لباس رویایی دخترانه

لباس رویایی

لباس رویایی شخصیت های کارتونی

لباس رویایی

مدل لباس رویایی دختربچه ای در سرزمین دیزنی

لباس رویایی

پوشیدن لباس رویایی شخصیت های کارتونی

لباس رویایی

لباس رویایی فرشته های فیلم های کودکان

مدلهای لباس رویایی

مدلهای لباس رویایی کاراکترهای دیزنی لند

لباس رویایی

مدلهای لباس رویایی و فانتزی

لباس رویایی

دختری با لباس رویایی شخصیت های کارتونی

لباس رویایی

لباس عروس رویایی بچه گانه

لباس رویایی

لباس رویایی شخصیت کارتونی

لباس رویایی

لباس رویایی و پیراهن پف دار دخترانه

 

لباس های رویایی دختری در دیزنی لند + تصاویر

3.976
این مطلب مفید بود ؟6016
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن
برچسب : لباس بچگانه
وبگردی