ماست و درمان بیماری اوتیسم

ماست و درمان بیماری اوتیسم

کد مطلب : 18067زمان مطالعه : 2 دقیقه
استفاده روزانه از ماست راهی آسان و بدون هزینه را برای افرادی که دارای مشکلات عصبی و اختلالات روانی هستند قرار می دهد.

تاثیر شگفت انگیز مصرف ماست بر درمان بیماری اوتیسم

 

طبق نظریه برخی محققان اگر هر روز یک کاسه ماست میل کنید خیلی زودتر می توانید با اطرافیان خود تعامل داشته و راحت حرف های دلتان را به گوش دیگران برسانید.بررسی ها نشان می دهند، خوراکی هایی مانند ماست حاوی باکتری های پروبیوتیک هستند یا انواع شکلات، می توانند شما را از کم رویی نجات دهند.

فواید ماست

فواید فوق العاده مصرف ماست

 

کارشناسان و محققان در بررسی باکتری های موجود در ماست به این مهم پی بردند که ماست پروبیوتیک به دلیل بهره بردن از باکتری های مفید می توایند تاثیر بسزایی در سلامتی روان و تغییر خلق و خوی بگذارد .

کارشناسان بر این باور هستند که وجود این باکتری های مفید در ماست باعث تغییرات شیمیایی در مغز می شوند که می توانند حتی بر توانایی برقراری ارتباط تعاملی فرد در اجتماع تاثیر گذاشته و در افراد مبتلا به بیماری اوتیسم می تواند بسیار مفید واقع شود .

این بررسی ها در مورد باکتری های مفید ماست ، نشان دادند که ماست و محصولات لبنی پروبیوتیک می توانند همچنین باعث بهبود و افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن شوند و باعث درمان کولیت روده و نیز باعث درمان اسهال شدید در افراد شوند .

پروبیوتیک ها چه هستند ؟ 

پروبیوتیک ها باکتری های زنده ای هستند که می توانند بر روی عملکرد اعصاب بدن تاثیر مستقیم بگذارند که از جمله این اعصاب می توان به عصب واگ اشاره کرد .

این کارشناسان با خوراندن این خوراکی های حاوی پروبیوتیک به موش ها دریافت کردند که میزان هورمون های استرس که باعث ایجاد استرس در موش ها می شوند ، تا حد بسیاری کاهش پیدا کرده اند که به طبع باعث کاهش استرس خواهد بود .

ماست و درمان بیماری اوتیسم

522
این مطلب مفید بود ؟220
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از آلتاپیکز-/ف
وبگردی