مافین و کاپ کیک
بسیاری از افراد دوست دار شیرینی ، مافین و کاپ کیک را با هم اشتباه می گیرند زیرا این دو شیرینی خوشمزه شباهت های زیادی به یکدیگر دارند، آیا می دانید فرق اصلی مافین و کاپ کیک در چیست؟

مافین و کاپ کیک چه تفاوت و شباهتی با هم دارند

به عنوان یک شیرینی پز وقتی مردم نمی توانند تفاوت بین کاپ کیک و مافین را تشخیص دهند ، ناراحت می شوم. یا حتی بدتر، فکر می کنند کاپ کیک و مافین مثل هم هستند نه، کاپ کیک ، کاپ است مافین مافین پس باید تفاوت اصلی آن ها را بدانید ؛ آنچه در این بخش از آشپزخونه نمناک خواهیم گفت .

مافین و کاپ کیک

نکاتی در خصوص کاپ کیک و مافین

تفاوت و شباهت مافین و کاپ کیک

اگر چه ممکن است شناخت تفاوت بین کاپ کیک و مافین دشوار باشد، اما باید روشن شود آیا کاپ کیک یا مافین بعد از اولین لقمه می خورید. یکی از شباهت ها بین کاپ کیک ها و مافین مواد اولیه آن است. هر دوی آن ها معمولا شامل آرد، تخم مرغ، کره، شکر و شیر هستند. با این حال، مافین ها را گاهی با آرد گندم، آرد جو و یا حتی انواع مختلف آرد جایگزین می کنند. مافین ها نیز می توانند با انواع غذاهای خوش مزه از قبیل میوه های خشک، آجیل و یا چیپس پر شوند. علاوه بر این ، در مافین ها ممکن است روغن مایع را جایگزین کره شود مانند روغن گیاهی مقدار کره و شکر در کاپ کیک ها بیشتر از مافین ها است.

مافین و کاپ کیک

آشنایی با شباهت و تفاوت مافین و کاپ کیک

مافین و کاپ کیک چه تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر دارند

فرآیند اختلاط و سازگاری خمیر در کاپ کیک و مافین متفاوت است . کاپ کیک ها با مخلوط کردن کره و شکر درست می شوند، خمیر کاپ کیک به طور قابل توجهی بیشتر از خمیر مافین زده می شود که باعث ایجاد حباب هایی در کاپ کیک می شود. از طرف دیگر، مختصر زدن خمیر مافین باعث قلنبه هایی در مافین می شود.

 مافین و کاپ کیک

 فرق مافین و کاپ کیک در چیست

اغلب فکر می کنیم مافین ها گزینه سالم تری هستند به همین دلیل خوردن آن ها برای صبحانه خوب است. اما مافین ها همیشه گزینه سالم تری نیستند. با این حال ، می توانید مافین خوش طعمی داشته باشید . بارزترین تفاوت دیداری بین کاپ کیک و مافین ، رویه خامه ای آن است. روی کاپ کیک ها خامه خوش مزه قرار دارد. در عوض، روی مافین ها شکری هستند. معمولا داخل مافین ها پر است.

اگر فکر می کنید برداشتن رویه خامه ای کاپ کیک باعث می شود تبدیل به مافین شود ، اشتباه می کنید. کاپ کیک ، کیک کوچک و مافین یک نان شیرینی کوچک است.

تفاوت و شباهت اصلی مافین و کاپ کیک چیست؟

3.8120
این مطلب مفید بود ؟9030
منبع : بخش آشپزی نمناک / ن/ ف
وبگردی