طناز طباطبایی و نازنین احمدی
به نظر شما سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فجر امسال به کدام بازیگر زن تعلق میگیرد؟!

سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره امسال متعلق به کیست

جشنواره فیلم فجر یکی از مهم ترین جشنواره های سینمای ایران است که هر ساله با حضور جمعی از کارگردان ها و بازیگران مطرح سینما در بهمن ماه برگزار میشود.

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری این رقابت مهم سینمایی و اعلام اسامی فیلم هایی که فرم حضور در جشنواره امسال را پر کردند یکی از بحث های قابل توجه حضور بازیگران سرشناس و پرطرفدار در جشنواره امسال است.

به سراغ معرفی بازیگران زن حاضر در این دوره از جشنواره فجر رفتیم و بعد از معرفی این چهره ها این سوال پیش می آید که کدام یک از این بازیگران زن سینما کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره 38 خواهند بود؟!

بهترین بازیگر زن جشنواره امسال کیست؟

فاطمه معتمدآریا با عامه پسند 

فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است که در جشنواره فجر 38 با فیلم عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی حضور دارد.

فاطمه معتمدآریا بازیگر نقش اصلی زن در فیلم عامه پسند است و این بانوی هنرمند تابحال چندین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین در دوره های مختلف جشنواره فجر شده است و برای فیلم های همسر، هنرپیشه ، مسافران و برهوت موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر شد.

باید منتظر ماند و دید این فیلم سیمرغ بلورین جشنواره فجر را برای خانم بازیگر به ارمغان می آورد یا خیر.

فاطمه معتمدآریا

طناز طباطبایی با شنای پروانه

طناز طباطبایی یکی از بازیگرانی است که امسال با فیلم شنای پروانه در جشنواره فجر حضور دارد و یکی از گزینه های دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره امسال است.

طناز طباطبایی

پریناز ایزدیار با سه کام حبس

پریناز ایزدیار بازیگری که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم ابد و یک روز حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد در جشنواره فجر امسال با فیلم سه کام حبس حضور دارد.

سه کام حبس فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور است که به نظر میرسد بتواند نظرات مثبتی از داوران جشنواره دریافت کند. محسن تنابنده همبازی پریناز ایزدیار در فیلم سه کام حبس است.

پریناز ایزدیار و محسن تنابنده

نازنین احمدی با ابر بارانش گرفته

نازنین احمدی یکی دیگر از بازیگرانی است که بازی او در فیلم ابر بارانش گرفته مورد توجه قرار گرفت و یکی از گزینه های دریافت سیمرغ بلورین جشنواره امسال است.

نازنین احمدی

لیلا زارع با روز بلوا و خون شد

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با دو فیلم روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی و خون شد ساخته مسعود کیمیایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

لیلا زارع در بیست و سومین دوره جشنواره فجر برای بازی در فیلم ما همه خوبیم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و در جشنواره فجر 33 هم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیفت شب شد.

لیلا زارع

سحر دولتشاهی با آتابای

سحر دولتشاهی که تجربه دریافت سیمرغ بلورین بازیگر جشنواره فجر را در کارنامه هنری اش دارد امسال با فیلم آتابای در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

آتابای فیلمی از نیکی کریمی است که در جشنواره فجر امسال به نمایش در می آید و سحر دولتشاهی بازیگر زن این فیلم سینمایی است که تابحال برای بازی در فیلم های عصر یخبندان ، عرق سرد و چهارراه استانبول سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دریافت کرده است.

سحر دولتشاهی

باران کوثری با کشتارگاه و عامه پسند

باران کوثری یکی دیگر از بازیگرانی است که در جشنواره فجر امسال شانس خود را برای دریافت سیمرغ بلورین با فیلم کشتارگاه ساخته عباس امینی امتحان میکند.

باران کوثری علاوه بر فیلم کشتارگاه در فیلم عامه پسند سهیل بیرقی هم ایفای نقش کرده و دو شانس در جشنواره امسال دارد.

باران کوثری

سیمرغ بلورین جشنوراه امسال به کدام بازیگر زن رسید

طناز طباطبایی برای بازی در فیلم شنای پروانه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و نازنین احمدی برای بازی موفقش در فیلم ابر بارانش گرفته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خانه برد.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنواره 38 کیست؟!

3.618
این مطلب مفید بود ؟135
وبگردی