محمدرضا حسینیان
محمدرضا حسینیان که اجرای برنامه سفرهای نوروزی را روی شبکه سوم سیما داشت با غیبت در این برنامه و عدم حضورش در برنامه سه ستاره از آنتن زنده تلویزیون محروم شد.

ممنوع التصویری محمدرضا حسینیان ؟!

محمدرضا حسینیان مجری معروف تلویزیون که قرار بود اجرای برنامه سه ستاره را بر عهده داشته باشد با غیبت در تلویزیون احتمال ممنوع التصویر شدنش پر رنگ تر شد.
حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف پذیر تلویزیون محسوب می شود، پیش از این قرار بود، مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد؛ اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.
محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون به صورت غیرمنتظره از حضور بر روی آنتن زنده تلویزیون محروم شد؛ محرومیتی که یک باره رخ داد و گمانه ممنوع التصویری این مجری را پررنگ ساخته اما آیا با استمرار غیبت این مجری در روزهای آتی بر روی تلویزیون، ممنوع التصویری این چهره رسماً تایید خواهد شد؟
محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون که اجرای برنامه نوروزی «سفر به خیر» را تا 21 اسفندماه بر عهده داشت، از روز 23 اسفند اجرا نداشت و در اتفاقی که پیش از این نیز برای برخی مجریان مشهور به وقوع پیوسته، به یک باره از آنتن تلویزیون حذف شد.
حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف پذیر تلویزیون محسوب می شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.

محمدرضا حسینیان

ممنوع التصویری محمدرضا حسینیان


شرایط این مجری تلویزیون که در خارج از سازمان صداوسیما، مالکیت مجله زندگی ایده آل و بخشی از مالکیت تی وی پلاس را بر عهده دارد، بی ارتباط با فعالیت های جنبی حسینیان نیست و ظاهراً هزینه های مالکیت سایت های عرضه ی ویدیو رو به افزایش است.
حسینیان خواهرزاده سعید توکل است که نزدیک به دو دهه در تولید برنامه «صبح جمعه با شما» نقش اساسی داشت. او مجری گری را از مرکز صداوسیمای گیلان شروع کرد. سپس در برنامه «صبح بخیر ایران» چند اجرا داشت و در نهایت به شبکه سوم سیما رفت و از سال 1377 تاکنون در این مجموعه حضور داشته است؛ حضوری که البته گاهی پرنوسان بوده است.
باید دید مشکل پیش آمده برای حسینیان در روزهای آتی با تعطیلی رسانه آنلاینش یا وقوع اتفاق دیگری حل خواهد شد و حسینیان پس از یک «کسالت» یا اتفاقی شبیه به آن به آنتن زنده تلویزیون بازمی گردد یا غیبت او استمرار خواهد یافت و ممنوع التصویری اش رسماً تأیید می شود؟

محمدرضا حسینیان ، ممنوع التصویری محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون؟

3.557
این مطلب مفید بود ؟4017
برگرفته از تابناک - / ک
2 نظر به ثبت رسیده است
فائزه1395-02-20
از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست اما دهان ادم رو هرگز جناب حسینیان چه روی انتن باشند چه نباشند محبوب دل هزاران هزار ایرانی است
90
امین1395-01-16
آدم وقتی ممنوع التصویر میشه که حرفی خلاف عرف زده باشه یا کلا مطالبی از این دست. به خاطر غایب بودن که کسی رو نباید ممنوع التصویر کرد.
80
وبگردی