حامد بهداد

مداحی حامد بهداد در مراسم عزاداری + عکس

تاریخ انتشار : 22 مهر 1395کد مطلب : 37994زمان مطالعه : 2 دقیقه
تینا پاکروان عکسی از مداحی حامد بهداد در یک فیلم را در اینستاگرامش منتشر کرد.

حامد بهداد در حال مداحی

حامد بهداد بازیگر جوان کشورمان در فیلم جدید نیمه شب اتفاق افتاد به کارگردانی تینا پاکروان ایفاگر نقش جدیدی شد . در این فیلم حامد بهداد را در حال مداحی مشاهده میکنید.

تینا پاکروان، کارگردان سینما تصویری از فیلم جدید خود در اینستاگرامش منتشر کرد. در این تصویر که مربوط به فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» است، حامد بهداد در صحنه ای از فیلم درحال مداحی است.

پاکروان درباره این عکس نوشت:«فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» صحنه خواندن حسین (حامد بهداد) در مراسم عزاداری از هفته بعد در سینماهای ایران.»

حامد بهداد

حامد بهداد در حال مداحی

تینا پاکروان کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

بیوگرافی کوتاه از حامد بهداد

حامد تفنگساز صابری بهداد زادهٔ 26 آبان 1352 در شهر مشهد است. او دوران کودکی و نوجوانی اش را به ترتیب در شهرهای مشهد ، تهران و نیشابور زندگی کرده است و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانواده اش به مشهد بازگشته است. او دارای تحصیلات لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان وارد سینما شد.

او برای فیلم «آخر بازی» بازی خود را به حامد بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبلیغاتی رامبد کار می کرد و ضمن تحصیل در رشته تئاتر آچار فرانسه این دفتر تبلیغاتی بود. فردی که بیشترین تاثیر را روی زندگی حامد گذاشته سیدمحسن شهرنازدار است که حامد تمام اطلاعات شفاهی اش را با او چک می کند.

حامد هرازگاهی به خراسان و سراغ او می رود، شهرنازدار روزنامه نگار بوده و در زمینه موسیقی و معماری کتاب هایی نوشته است . وی برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او در فیلم « روز سوم » ( محمدحسین لطیفی ، 1385) در نقش یک افسر عراقی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می شود، ظاهر شد و برای دومین بار پس از « آخر بازی » کاندیدای سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

مداحی حامد بهداد در مراسم عزاداری + عکس

353
این مطلب مفید بود ؟3221
برگرفته از اتاق خبر 24 ، ویکی پدیا / م.ف
برچسب : حامد بهداد
وبگردی