موهای عروسک
برای حفظ زیبایی موهای عروسک مثل روز اول و جلوگیری از کثیفی و شلختگی آن ، باید با روش های صحیح و مناسب مو و لباس های عروسک را شستشو دهید.

از موهای عروسک خود به خوبی مراقبت کنید

موهای عروسک تاثیر زیادی بر زیبایی آن دارد و اگر موهای او کثیف وژولیده باشد ، عروسک شما دیگر زیبا و نو به نظر نمی رسد پس حتما مو های عروسک خود را به بهترین شکل مراقبت کنید و درست شانه بزنید. همچنین لباسهایش را بشویید و نگذارید کثیف شوند . در این بخش از نمناک 5 نکته را آورده ایم که با استفاده از آنها می توانید به بهترین شکل از موهای عروسک خود مراقبت کنید.

موهای عروسک

روش های جلوگیری از ژولیده شدن موهای عروسک

نکاتی مهم برای مراقبت از موهای عروسک و حفط زیبایی آن مثل روز اول

1. با دقت و آرامش مقدار کمی اسپری تمیز کننده به عنوان شامپو بر موهای عروسک بزنید و سپس با آب گرم موها را بشوئید و سپس با یک حوله آن را خشک کنید . دقت کنید اگر از آب زیادی برای شستشوی موهای عروسک استفاده کنید ، چسب موها شل می شود.

اگر چسب مو شل شده بود ، از چسب حرارتی (تفنگی) برای چسباندن قسمتهای شل شده مو استفاده کنید و پس از خشک کردن موها، را بچسبانید .

نرم کردن موهای عروسک

شستشو و تمیز کردن موهای عروسک

چگونه از موهای عروسک نگهداری کنیم؟

2. بعد از خشک کردن موهای عروسک با حوله ، مقداری نرم کننده را روی موی عروسک اسپری کنید و سپس موهای عروسکتان را شانه بزنید.

3. برای محافظت از موی مجعد و آسیب دیده عروسک می توانید از یک اسپری وینیل اتومبیل استفاده نمایید . عروسک را بنشانید و بگذارید اسپری را به موهای او بزنید و سپس یک کیسه پلاستیکی روی سر عروسک بکشید و با یک باند کشی سر و اطراف گردن عروسک را محکم به مدت 48 ساعت ببندید .بعد ازگذشت این زمان کیسه را بردارید و بگذارید موها در هوای آزاد کاملاً خشک شوند، سپس موها را با آب گرم بشویید.

موهای ژولیده عروسک

محافظت از زیبایی موهای عروسک

چگونگی مراقبت و شستن موهای عروسک

4. روی موهای مرطوب عروسک نایلونی را که تا بالای زانوی آن برسد، قرار دهید تا موها کاملا خشک شوند.

5. موهای کاملا خشک شده عروسک را شانه کنید و در بیگودی های کوچک بپیچید وچند ساعت بگذارید همانگونهبماند تا حالت گیرد سپس یکی از بیگودی ها را باز کنید اگر موها دلخواه شما بود بقیه را نیز باز نمایید و در غیر اینصورت کمی زمان دهید تا موها حالت دلخواهتان را بگیرند.

 

بهترین روش های مراقبت از موهای عروسک + نکات

4.157
این مطلب مفید بود ؟4710
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
برچسب : ساخت عروسک
وبگردی