سپاهان و التعاون

تقابل سپاهان و التعاون با طعم انتقام

تاریخ انتشار : 29 فروردین 1401کد مطلب : 52083زمان مطالعه : 2 دقیقه
شاگردان محرم نویدکیا به دنبال جبران شکست بازی رفت مقابل التعاون هستند.

ایسنا:در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب فولاد و بامداد فردا (سه‌شنبه) سپاهان به عنوان نمایندگان ایران در شهرهای جده و بریده مقابل حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

جزییات رقابت‌ فولاد و سپاهان مقابل حریفانشان را در ادامه می‌خوانید.

گروه C:فولاد ایران – آخال ترکمنستان/ ساعت 21:45 دقیقه دوشنبه

شاگردان جواد نکونام در بازی پیشین خود در ثانیه‌های پایانی با گلزنی موسی کولیبالی توانستند حریف ترکمنستانی خود را با یک گل شکست دهند. جواد نکونام پس از این دیدار در نشست خبری از عملکرد تیم آخال انتقاد کرد. سرمربی فولاد عنوان کرد در 20 دقیقه آخر بازی تیم حریف بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود. تیم آخال خیلی وقت تلف کرد.

او همچنین عنوان کرد که دور دوم بازی‌ها باقی مانده و باید تمرکز بالا داشته باشند و به بازی‌های برگشت فکر کنند. در مقابل ترکمنستانی‌ها با توجه به شرایط جدول اگر باز هم از فولادی‌ها شکست بخورند، دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعد نخواهند داشت. باید دید تقابل دو تیم با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و الغرافه قطر ساعت 00:45 بامداد سه‌شنبه به مصاف هم می‌روند.

گروه D:سپاهان ایران – التعاون عربستان/ ساعت 00:45 دقیقه سه‌شنبه

سپاهانی‌ها پس از پیروزی در اولین دیدار مقابل پاختاکور هوادارانشان را امیدوار کردند تا با نتایجی درخشان مقتدرانه به مرحله بعد صعود کنند اما در دیدار دوم مقابل الدحیل و در دیدار سوم مقابل التعاون متحمل نتایج دور انتظاری شدند و شکست خوردند تا به قعر جدول سقوط کنند و کار برای صعود به مرحله بعدی پیچیده شود.

شاگردان نویدکیا در بازی با التعاون 80 دقیقه 10 نفره بازی کردند و در بازی پیش رو عزت‌الله پورقاز را در اختیار ندارند. شکست سپاهان در شرایطی رقم خورد که گل اول نماینده عربستان مشکوک به آفساید بود و روند این دیدار را تغییر داد. با این وجود طلایی‌پوشان برای صعود به مرحله بعد به چیزی جز پیروزی فکر نخواهند کرد و قصد دارند با تمرکز بالا وارد زمین شوند تا صدرنشین و میزبان این گروه از لیگ قهرمانان آسیا را شکست دهند.

در دیگر دیدار این گروه پاختاکور و الدحیل ساعت 21:45 امروز (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/م

تقابل سپاهان و التعاون با طعم انتقام

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی