مریلا زارعی

مریلا زارعی برنده جایزه آسیا پاسیفیک + تصاویر

تاریخ انتشار : 23 آذر 1393کد مطلب : 10277زمان مطالعه : 2 دقیقه
هشتمین دوره جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک در حالی برگزار شد که سینماگران ایرانی چند جایزه را به خاطر بازیگری و کارگردانی بدست آوردند. صحبت مریلا زارعی پس از دریافت جایزه ویژه خود را در ادامه مشاهده کنید.

هشتمین دوره جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک در حالی برگزار شد که چندین جایزه سهم سینماگران ایران شد و مریلا زارعی بازیگر توانمند کشورمان جایزه ویژه را از آن خود کرد. مراسم اهدای جوایز جشنواره آسیا پاسفیک در کشور استرالیا و شهر بریسبن برگزار شد.

جشنواره آسیا پاسیفیک

در این دوره آسیاپاسیفیک که اصغر فرهادی رئیس هیئت داوران آن بود، نیما جاویدی، مریلا زارعی، رخشان بنی اعتماد و رضا درمیشیان جوایزی دریافت کردند.
مریلا زارعی که از وی  به عنوان زن سال سینمای ایران یاد می شودبرای بازی  درخشان در نقش مادر شهید در فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار از سوی هیات داوران جشنواره آسیا - پاسیفیک شایسته تقدیر شناخته شد.
 
جشنواره آسیا پاسیفیک
 
این بازیگر پس از تقدیر از سوی هیات داوران جشنواره آسیا - پاسفیک گفت:تشکر می کنم از داوران و خوشحال هستم که این جایزه را دریافت کردم. من یک ایرانی هستم، ایران کشوری پهناور و ثروتمند در قلب آسیا است، ثروتمند نه به خاطر نفت اش، بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله از فرزندان و همسران شان گذشتند. از شما می خواهم به افتخار مادران سرزمینم به آنان ادای احترام و تشویق کنید.
مریلا زارعی در روزهای اکران شیار 143 نیز توانسته نظر بسیاری از مخاطبانی که برای اولین بار نقش الفت را می دیدند به خود جلب کند، بازی ای که در کارنامه کاری این بازیگر سینما منحصر به فرد نامبرده می شود. سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای مریلا زارعی به خاطر بازی در شیار 143 از دیگر موفقیت های این بازیگر است.
 
جشنواره آسیا پاسیفیک
اصغر فرهادی
 
در این دوره از جشنواره فیلم آسیا-پاسفیک سینمای ایران با پنج نامزد در بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگری زن حضور داشت و جوایزی را از آن خود کرد.
 
جشنواره آسیا پاسیفیک
رخشان بنی اعتماد
 
جشنواره آسیا پاسیفیک
رضا درمیشیان و نوید محمدزاده
 

مریلا زارعی برنده جایزه آسیا پاسیفیک + تصاویر

4.138
این مطلب مفید بود ؟317
منبع : نمناک-/ف
برچسب : مریلا زارعی
وبگردی