مسعود فروتن

دعوت مسعود فروتن از نگار جواهریان در خندوانه

تاریخ انتشار : 9 خرداد 1396کد مطلب : 50271زمان مطالعه : 3 دقیقه
شب گذشته هشتم خردادماه 96 مسعود فروتن مهمان برنامه خندوانه شد و در این برنامه با دعوت از نگار جواهریان برای حضور در برنامه رامبد جوان را غافلگیر کرد.

مسعود فروتن مهمان برنامه خندوانه شد

شامگاه دوشنبه 8 خرداد 96 برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در خندوانه میزبان مردمی از اهالی گرجستان بود که با شور و نشاطی خاص در برنامه حاضر شدند.

گفتگوی رامبد جوان با مسعود فروتن در خندوانه

مسعود فروتن مجری و کارگردان مشهور کشورمان مهمان رامبد جوان در شب گذشته برنامه خندوانه شد و شب پرخاطره ای را با رامبد جوان در این برنامه رقم زد. مسعود فروتن بعد از ورود به استودیوی خندوانه و سلام و احوال پرسی با مردم از خوشحالی حضور در برنامه گفت و در پاسخ به سوال رامبد جوان که پرسید اصالتا اهل کجا هستید گفت :من در شهر گرجه محله در استان آمل به دنیا آمدم ولی از چهارسالگی به شهر دماوند نقل مکان کردیم اما من همیشه اصالت آملی خود را حفظ کرده ام و در خصوص حفظ اصالت زبان مازنی در بین اعضای خانواده خود توضیحاتی را بیان کرد.

مسعود فروتن

مسعود فروتن در برنامه خندوانه

مسعود فروتن ادامه داد من داستان پردازی قوی دارم به صورتی که وقتی بعد از 5 سال یعنی در سن 9 سالگی دوباره به آمل برگشتم با تعریف هایی که مادرم از شهر آمل کرده بود به خوبی این شهر و فضاهای آن را می شناختم.

مسعود فروتن خاطره ای از دوران کودکی اش و مرغ های مادر بزرگش گفت که بیماری در بین مرغ هایشان به وجود آمده بود و مجبور شدند مرغ هایشان را سر ببرند و مهمانی ترتیب دادند ، وقتی مهمانان آمدند و از وجود اینهمه مرغ تعجب کرده بودند من قضیه را لو دادم و به همه گفتم که مرغ هایمان مریض بودند و ما آنها را برای شما سر بریده ایم . این مجری مشهور در ادامه گفتگو راز تولد خودش را در سن 70 سالگی برملا کرد و از حس و حال خود در سنین میانسالی نکاتی را اظهار داشت.

در این بخش از برنامه رامبد جوان و مسعود فروتن در برنامه قرعه کشی کردند و در یک اتفاق جالب مسعود فروتن از سوی مهمانان گرجی برنامه برای رفتن به کشور گرجستان دعوت شد.

دعوت مسعود فروتن از همسر رامبد جوان برای حضور در برنامه

در ادامه گفتگوی رامبد جوان با مجری و کارگردان کشورمان مسعود فروتن با یک درخواست رامبد جوان را غافلگیر کرد. مسعود فروتن از رامبد جوان خواست نگار جواهریان را به برنامه دعوت کند که این سخن آقای فروتن باعث تعجب زیاد رامبد جوان شد و گفت :من خودم میخواستم نگار را به برنامه دعوت کنم که شما پیش دستی کردید و با خنده گفت ای مسعود شیطون...

مسعود فروتن درباره نگار جواهریان گفت:من اولین بار نگار جواهریان را در زیر تیغ دیدم و از بازی فوق العاده او در این سریال واقعا لذت بردم . نگار در اوج صمیمیت یکی از بهترین نقش هایش را در این سریال ایفا کرده است.

مسعود فروتن

مسعود فروتن در برنامه خندوانه

مسعود فروتن درباره اینکه چه کاری به او آرامش میدهد گفت :نوشتن تنها کاری است که به من آرامش میدهد ، در واقع نوشتن نوعی زایش است و بهترین رفیق من است.

در بخش پایانی برنامه مسعود فروتن قول داد تا در یکی از آسایشگاه های سالمندان برای افراد آنجا قصه گویی کند.

دعوت مسعود فروتن از نگار جواهریان در خندوانه

3.635
این مطلب مفید بود ؟2510
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی