مهراوه شریفی نیا و مادرش
مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان در چند فیلم و سریال با هم همبازی بودند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

همبازی شدن مهراوه شریفی نیا و مادرش در چند فیلم

مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان از بازیگران سینمای ایران هستند که بازی در سینما را با فیلم دزد عروسک ها در سال 68 آغاز کردند.

همبازی شدن آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه در این فیلم سینمایی راه را برای ورود این دو هنرمند به سینما باز کرد و این مادر و دختر هنرمند در چند فیلم و سریال دیگر باز هم با هم همبازی شدند.

مروری بر فیلم های مشترک مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان در سینما و تلویزیون داشتیم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک همراه ما باشید.

فیلم دزد عروسک ها

دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 68 بود که به عنوان اولین تجربه بازیگری مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان در سینما محسوب میشود.

مهراوه شریفی نیا در حالی که تنها 8 سال داشت بازیگر فیلم دزد عروسک ها شد و در نقش لیلا مقابل دوربین رفت. آزیتا حاجیان در این فیلم سینمایی در نقش مادر بچه ها و عجوزه پیر ایفاگر نقشی متفاوت شد و این مادر و دختر بازیگر در این فیلم سینمایی با هم همبازی شدند.

مهراوه شریفی نیا و مادرش

سریال امام علی (ع)

سریال امام علی به کارگردانی داوود میرباقری یکی دیگر از فیلم هایی است که مهراوه شریفی نیا و مادرش در آن با هم همبازی شدند.

مهراوه شریفی نیا در این سریال در نقش کودکی قطام و مادرش آزیتا حاجیان در نقش کنیز رومی در این سریال ماندگار به ایفای نقش پرداخت و این سریال اولین بار در سال 75 از شبکه یک سیما پخش شد.

مهراوه شریفی نیا

آزیتا حاجیان

سریال ساعت شنی

سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان سال 86 در شبکه یک سیما روی آنتن رفت و در این سریال هم مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان با هم همبازی شدند.

در سریال ساعت شنی مهراوه شریفی نیا در نقش مهشید و آزیتا حاجیان در نقش مش دریا به ایفای نقش پرداختند. آزیتا حاجیان در این سریال با گریمی کاملا متفاوت مقابل دوربین رفت.

آزیتا حاجیان

مهراوه شریفی نیا و رویا نونهالی

سریال کیمیا

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار مهرماه سال 94 در شبکه دو سیما روی آنتن رفت و باز هم مهراوه شریفی نیا و مادرش در این سریال در کنار هم به ایفای نقش پرداختند.

مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش کیمیا و آزیتا حاجیان بازیگر نقش مهری مادر کیمیا در این سریال بود که حس مادرانه خانم بازیگر نسبت به دخترش در این سریال جواد افشار قابل لمس بود.

 مهراوه شریفی نیا و مادرش

مهراوه شریفی نیا و مادرش در کدام فیلم ها همبازی بودند؟!

4.1313
این مطلب مفید بود ؟25756
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی