مهسا هاشمی
مهسا هاشمی بازیگری که با نقش صحرا در سریال بازی نقاب ها شناخته شد با دو سریال بوی باران و سلام آقای مدیر به آنتن تلویزیون بازگشت.

مهسا هاشمی با سلام آقای مدیر روی آنتن شبکه دو

مهسا هاشمی بازیگری که با بازی در سریال بازی نقاب ها و نقش صحرا در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون شناخت شد این روزها با دو سریال مهمان خانه های مردم از شبکه یک و دو سیما است.

سریال بوی باران و سلام آقای مدیر دو سریال جدید مهسا هاشمی در تلویزیون است که این بازیگر جوان در آنها نقشی متفاوت با صحرا در بازی نقاب ها را بازی میکند.

مهسا هاشمی در سریال بوی باران

سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی سریال جدید شبکه یک سیما است که پخش آن از هفته آخر خردادماه آغاز شد. این سریال در قسمت ابتدایی با عنوان عروس تاریکی روی آنتن رفت اما شب دوم مخاطبان با تغییر نام سریال به بوی باران مواجه شدند.

مهسا هاشمی

بازی مهسا هاشمی در سریال بوی باران

مهسا هاشمی در این سریال بازیگر نقش نغمه خواهر پیمان و ترانه با بازی مهدی سلوکی و نرگس محمدی است.

مهسا هاشمی

مهسا هاشمی بازیگر سریال بوی باران

مهسا هاشمی در سریال بوی باران با بازیگرانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، وحید نفر، شمسی فضل اللهی، مهدی سلوکی، محمدرضا هاشمی،سایناز سعیدی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاب شادابی، مهدی مهاجر ، بهزاد داوری و .... همبازی است.

مهسا هاشمی در سریال سلام آقای مدیر

مهسا هاشمی در تجربه جدید دیگری در تلویزیون بازیگر سریال سلام آقای مدیر شد و با این سریال چند شبی است که مهمان خانه های مخاطبان در شبکه دو سیما شده است.

مهسا هاشمی

بازی مهسا هاشمی در سریال سلام آقای مدیر

سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا و حضور چهره های سرشناس دنیای هنر چند شبی است که در شبکه دو سیما روی آنتن رفته است و مهسا هاشمی در تجربه ای متفاوت با بازی نقاب ها در این سریال همبازی بازیگران جوان و پیشکسوت دنیای هنر شد.

ارسلان قاسمی و مهسا هاشمی

ارسلان قاسمی و مهسا هاشمی در سریال سلام آقای مدیر

مهسا هاشمی در سریال سلام آقای مدیر با بازیگرانی چون ارسلان قاسمی،داریوش فرهنگ،علی اوسیوند،نیکی مظفری،اتابک نادری،روزبه حصاری، ایوب آقاخانی،سوگل طهماسبی، سمند جاهدی، کاظم بلوچی، سیما خضرآبادی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست و ... همبازی است.

مهسا هاشمی

عکسی از مهسا هاشمی در سریال بازی نقاب ها

مهسا هاشمی از بازی نقاب ها تا بوی باران و سلام آقای مدیر+عکس

4.116
این مطلب مفید بود ؟133
منبع : صفحه مهسا هاشمی / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی