موس گیمینگ
گیمیرهای حرفه ای همیشه از ابزارها و گجت های مختلف و مناسب استفاده کرده و در نبردهای کامپیوتری مبارزه می کنند. یکی از این سلاح ها ،موس های گیمینگ است که دارای تنوع زیادی بوده و کاربردهای مختلفی دارند.

موس گیمینگ برای چه کسانی مناسب است؟

زمانیکه صحبت از گیمرهای حرفه ای می شود، قطعا در ابتدا ممکن است به یاد وسایل جانبی منحصر بفرد و گران قیمتی که آنها در حین بازی استفاده می کنند، بیافتید و این کاملا درست است چرا که آنها برای سپری کردن هر چه بهتر اوقات فراقت خود تلاش می کنند تا بتوانند با تجیهزات برتری اقدام کنند!

از مهم ترین تجهیزاتی که می توان اشاره کرد، نمایشگرهای بزرگ و با وضوح بالا، کامپیوترهای حرفه ای با گرافیک و رم بسیار بالا، صندلی های مخصوص، ماوس قدرتمند و حرفه ای که بدون آنها بازی هیچ ارزشی ندارد و بنابر سلیقه هر شخصی می تواند متفاوت باشد. با این حال اگر شما نیز می خواهید تبدیل به یک گیمر برتر شوید، باید از تجهیزات گران قیمتی استفاده کنید.

موس های 2019

موس های زیبا و گران قیمت گیمینگ 2019 میلادی

لازم به ذکر است که موس های گیمینگ علاوه بر طراحی جذاب تری که دارند، از نظر DPI ( نقطه در هر اینچ ) متفاوت هستند که هر چه این عدد بیشتر و بیشتر باشد، موس شما دقت بیشتری خواهد داشت.

با این حال ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک شما را با ماوس های گیمینگ برتر 2019 میلادی آشنا سازیم که می تواند در انتخاب شما موثر واقع شود و هر چه بهتر موس دلخواه خود را نسبت به قیمت جهانی آن انتخاب نمایید. همراه ما باشید.

موس های گران قیمت جهان

1- SteelSeries Rival 710 

 موس های عجیب

موس های مخصوص گیم

این موس منحصر بفرد اولین موسی است که در لیست ما جای گرفته است و زمانی می توانید ارزش آنرا لمس کنید که در حین بازی دقت و عملکرد بالای آنرا لمس کنید. از مهم ترین نقاط مثبت این موس می توان به DPI بالای آن با عدد 12000، وزن کم، دقت بسیار زیاد، قیمت مناسب، موتور Haptic و... اشاره کرد که منجر به حاص شدن آن شده است.

همچنین این ماوس دارای بدنه مقاوم و طول عمر 60 میلیون کلیک و بصورت باسیم به بازارهای جهانی با قیمت 83 پوند عرضه شده است.


2- SteelSeries Sensei 310

موس گیمینگ

موس های وایرلس 

دومین موس گیمینگ که ما قصد معرفی آنرا داریم، همانند ماوس بالا دارای DPI مشابه می باشد که دارای طول عمر 50 میلیون کلیک می باشد و به همین دلیل قیمت کمتری نسبت به ماوس باسیم بالا دارد. با این حال این ماوس باسیم با اینکه در لیست گران قیمت ترین ماوس های گیمینگ ما وجود دارد، نسبت به موس های دیگر از حساسیت پایینی برخوردار است که برای خرید آن می بایست حدودا 55 پوند هزینه نمائید.

3- Corsair Harpoon RGB Wireless

موس گیمینگ

دی پی آی چیست

 موس " Corsair Harpoon RGB Wireless " بی شک یکی از ماوس های برتر با عملکرد عالی می باشد که برای خرید آن لزومی به هزینه زیادی نیست و می توانید با قیمت کم و مناسب این ماوس را خریداری کنید. با این حال از مهم ترین ویژگی های این ماوس می توان به بی سیم بودن، افزایش DPI تا 10000، استفاده از نور ال ای دی درون موس، قیمت 50 پوندی، باتری با طول عمر بالا و... اشاره کرد که این ماوس را بیش از حد ممکن برتر کرده است.

4- Logitech G502 Hero

موس گیمینگ

دی پی آی موس چیست

 اگر شما به دنبال موسی با طراحی زیبا و جذاب با دقت و عملکرد بالا هستید و در کنار آن نیز قیمت برایتان بسیار مهم می باشد، بی شک این موس می تواند برای شما بهترین گزینه ممکن باشد چرا که DPI این موس باسیم تا میزان 16000 قابل افزایش می باشد و برای خرید آن لازم به پرداخت هزینه های گزاش و گران قیمتی ندارید چرا که قیمت آن تنها 56 پوند می باشد.
با این حال این موس بنابر طراحی زیبایی که دارد، بیشتر مناسب افرادی است که دارای دستان نسبتا کوچکی هستند، مناسب می باشد و اگر دستان شما بزرگ می باشد، استفاده از آن کار سختی خواهد بود و ما به شما پیشنهاد نمی کنیم.

5- Cooler Master MasterMouse MM520

لازم به ذکر است که هرچه میزان DPI ماوس بیشتر باشد، شما می توانید با حرکت دادن هر چه کمتر موس به تمام صفحه نمایشگر خود تسلط پیدا کنید و به همین دلیل توصیه می شود در حین خرید ماوس گیمینگ، حتما ماوسی را خریداری کنید که از DPI بیشتری برخوردار باشد تا در حین بازی بتوانید هر چه راحت تر کلیک های خود را انجام دهید. 

موس گیمینگ  

ماوس بی سیم و با سیم 2019

 ماوسی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بسیار مقرون به صرفه با طراحی بسیار زیبایی می باشد که حداکثر DPI آن 12000 می باشد که بنابر طراحی بسیار زیبا و کوچک، همانند موس بالا بیشتر به افرادی توصیه می شود که دارای دستانی نسبتا کوچک هستند. همچنین لازم به ذکر است که DPI این موس قابل تنظیم می باشد. برای خرید این ماوس از فروشگاه های جهانی باید 33 دلار هزینه نمایید.

6- HyperX Pulsefire Surge

موس گیمینگ  

موس گیم 2019 با طراحی بی نظیر

 اگر شما به دنبال یکی از برترین و جذاب ترین ماوس های گیمینگ 2019 میلادی هستید که هم از نظر DPI و هم از نظر قیمت و طراحی بسیار مناسب و به روز باشد، پیشنهاد ما به شما " HyperX Pulsefire Surge " می باشد. DPI این ماوس تا عدد 16000 قابل ارتقاء و همچنین طول عمر 50 هزار کلیکی می باشد. این موس از چراغ های ال ای دی رنگارنگ داخلی برخوردار می باشد که برای خرید آن از فروشگاه جهانی باید 45 پوند بپردازید.

7- Gigabyte Aorus M5

موس گیمینگ  
 موس های عجیب و گران قیمت
گران قیمت ترین ماوسی که در لیست ما وجود دارد، ماوس " Gigabyte Aorus M5 " می باشد که DPI آن تا میزان 16000 قابل افزایش می باشد و طول عمر آن 50 هزار کلیک است. این موس بی شک دارای طراحی بسیار زیبا و خارق العاده ای می باشد که در سال جاری به بازارهای جهانی عرضه شده و میتوانید آنرا با قیمت 88 دلار خریداری کنید.
این ماوس دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی می باشد که برای گیمرها در طول شب می تواند حس و حال خوبی را تزریق کند چرا که دارای چراغ LED زیبایی می باشد و کاربر می تواند میزان DPI آنرا به صورت دستی در کامپیوتر افزایش دهد.
 

موس گیمینگ ، موس های گیمینگ 2019 برای حرفه ای ها + تصاویر

4.327
این مطلب مفید بود ؟234
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : کامپیوتر
وبگردی