مکان های ترسناک جهان
از ترسناک ترین و مرموز ترین مکان های دنیا می توان ایستگاه مترو City Hall نیویورک و قلعه دریایی انگلستان و جزیره عروسک های مکزیک و جنگل aokigahara در ژاپن اشاره کرد.

ترسناک ترین مکان های جهان

در گوشه و کنار این کره خاکی مکان های مرموز و عجیبی وجود دارد که قدم گذاشتن در آن ترس را در وجود آدمی بیدار می کند. گاهی بازدید از مکان های مرموز و عجیب هم می تواند جالب باشد چرا که همیشه قرار نیست از مکان های زیبا و خوش آب وهوا دیدن کنیم. در این مطلب با 5 مکان عجیب و مرموز بر روی زمین آشنا می شویم که هنوز ابهامات بسیاری درباره آنها وجود دارد و برای بعضی از آنها هیچ توضیح قابل قبولی نمی یابیم.

 ایستگاه مترو City Hall _ نیویورک

ایستگاه تالار شهر (City Hall) در سال 1904 ساخته شده و در حال حاضر از این تونل و ایستگاه استفاده ای نمی شود و تبدیل به مکانی رها شده و استخوان سوز شده است. این تونل در زیر مرکز عمومی شهر شلوغ نیویورک قرار دارد و تا سال 1945 مورداستفاده قرار گرفته است. البته هنوز هم می توانید با ماندن در قطار 6 بعد از ایستگاه آخر، به این ایستگاه قدیمی و متروک نگاهی بیندازید و طاق های قوسی شکل،کاشی های گوستاوینو و پنجره های سقفی دودی را ببینید.
 
ایستگاه مترو

ایستگاه مترو city hall شهر نیویورک 

قلعه دریایی _ انگلستان

در طول جنگ جهانی دوم نیروی دریایی سلطنتی انگلستان دکل هایی را در حریم ساحلی خود ساخت که به وسیله آن ها بهتر بتواند در برابر حملات دریایی مقاومت کند. در حال حاضر این منطقه رها شده و متروک است و برای مردم یادآوری می کند که زمانی میلیون ها نفر جان خود را در این قلعه دریایی از دست دادند.
 
قلعه دریایی

قلعه دریایی در کشور انگلستان 

جزیره عروسک ها _ مکزیک

جزیره عروسک ها یا با نام اصلی “Isla de las Munecas” مکانی عجیب در جنوب کشور مکزیکوسیتی بین کانالXochimico است. مردمان محلی بر این باور هستند که فردی به نام دون خوآن جنازه ی یک دختر کوچک را در کانال آب پیدا می کنه که روح دخترک تمام جزیره رو تسخیر میکنه و مرد بیچاره هم از ترس و برای راضی نگه داشتن روح دختر ، شروع میکنه به جمع کردن عروسک و آویزون کردنشون به درخت ها و فنس ها و ساختمون داخل جزیره. اما بعضی از گردشگرها قسم خوردن که صدای خنده و حرف زدن عروسکها و تکون خوردن دست و پاشون رو شنی
 
جزیره

جزیره عروسک ها با نام اصلی Isla de las Munecas در کشور مکزیک

بیمارستان Hellingly _ انگلستان

در زبان انگلیسی Hell به معنی جهنم است. حالا اسم این بیمارستان Hellingly است. اگر از شنیدن اسم این مکان مرموز نترسیده اید باید بگوییم که این مکان بیمارستان نیست و یک مکان برای نگهداری دیوانگان است که خدا می داند چه کارهای وحشتناکی در داخل آن انجام شده است. به گفته ی بازدیدکنندگان از این دیوانه خانه مخوف، صدای ناله بیماران تحت درمان شنیده می شود و بدون شک بازدید از چنین بنایی می تواند بسیار ترسناک باشد.
 
 بیمارستان

بیمارستان hellingly در انگلستان

 جنگل Aokigahara _ ژاپن

این جنگل که با نام های جنگل خودکشی، دریای درختان و بهترین مکان برای مردن شناخته می شود، در بخش زیرین کوه فوجی در کشور ژاپن قرار دارد. دلیل این نام گذاری ها در آن است که افراد بسیار زیادی در این جتگل خودکشی می کنند و در حقیقت آخرین جایی است که برخی افراد ژاپنی در کره زمین می بینند. در سفر به این جنگل اجساد گوناگونی در بخش های مختلف جنگل می توانید ببینید، به همین منظور برای منصرف کردن این افراد از خودکشی در حاشیه های جنگل تابلو هایی نصب شده و سعی در منصرف کردن افراد برای خودکشی دارند نظیر "زندگی گران بها است". همچنین قطب نما در این جنگل به خوبی کار نمی کند و شاید دلیلش میدان مغناطیسی باشد. امروزه هنوز بطور کامل دلیل این خودکشی ها در این جنگل معلوم نیست و با توجه به آمار، هر ساله به تعداد این خودکشی ها افزوده می شود.

 جنگل

جنگل Aokigahara در کشور ژاپن

مرموز ترین و ترسناک ترین مکان های جهان

4.226
این مطلب مفید بود ؟224
برگرفته از باشگاه خبرنگاران/ح.ب
وبگردی