میثم درویشان پور

میثم درویشان پور برنده مسابقه خنداننده شو + عکس

تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396کد مطلب : 54829زمان مطالعه : 2 دقیقه
شب گذشته 24 مردادماه 96 مسابقه خنداننده شوی خندوانه به پایان رسید و میثم درویشان پور توانست جایزه خنداننده شو را از آن خود کرد.

میثم درویشان پور برنده نهایی مسابقه خنداننده شو

برنامه خندوانه با اجرای احسان کرمی شب گذشته 24 مردادماه 96 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. در حالی که انتظارها برای دانستن برنده نهایی خندواننده شوی خندوانه به سر رسیده بود احسان کرمی با اجرای خاصش هیجان بیشتری به برنامه دیشب خندوانه میداد.

جایزه خنداننده شو به میثم درویشان پور رسید

مسابقه خنداننده شو از چهار ماه پیش کار خود را در برنامه خندوانه با کمدین های جوان زیر نظر 4 مربی آغاز کرده بود و در نهایت برنده نهایی این مسابقه شب گذشته مشخص شد.

از میان 3461197 رای داده شده به دو کمدین خنداننده شو ، میثم درویشان پور با یک میلیون و 937 هزار و 9 رای نفر اول مسابقه خنداننده شو شد و مجید افشاری با 1524188 رای به عنوان نفر دوم در این مسابقه اعلام شد.

میثم درویشان پور

میثم درویشان پور برنده خنداننده شوی خندوانه

میثم درویشان پور که در طول مسابقه خنداننده شو زیر نظر اشکان خطیبی کار خود را پیگیری میکرد توانست از شاگرد حسن معجونی پیشی بگیرد و جایزه خنداننده شو را از آن خود کند . این دو کمدین جوان خنداننده شو از قولی که رامبد جوان برای همکاری به آنها داده بود صحبت کردند و از مربی ها و مردم برای حمایت هایشان تشکر کردند .

میثم درویشان پور

مجید افشاری و میثم درویشان پور در خنداننده شو

به نفر اول مسابقه خنداننده شو یعنی میثم درویشان پور علاوه بر مدال خندوانه ای هدیه نقدی و تندیس تعلق گرفت و مجید افشاری هم توانست مدال و تندیس خندوانه را از آن خود کند.

در بخش پایانی خنداننده شو اشکان خطیبی درباره میثم درویشان پور و نوشته هایش صحبت کرد و از برنده شدن او ابراز خوشحالی کرد.

میثم درویشان پور برنده مسابقه خنداننده شو + عکس

4.614
این مطلب مفید بود ؟131
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی