هایلایت فانتزی
اگر به هایلایت ها فانتزی مو علاقه دارید در این مطلب به شما نحوه هایلایت فانتزی مو را آموزش میدهیم و با پرطرفدارترین هایلایت های فانتزی آشنا میشوید.

آموزش هایلایت فانتزی مو

هایلایت های فانتزی در انواع رنگ های شاد همچون صورتی، بنفش، آبی و سبز وجود دارند که میتوانند موها و چهره ای خاص به شما ببخشند. هایلایت موی فانتزی برای خانم هایی که زود از یک رنگ مو خسته میشوند و دوست دارند در رنگ موهایشان تنوع ایجاد کنند مناسب است.

هایلایت آبی

برای هایلایت آبی میتوانید از رنگ موی فانتزی یا واریاسیون آبی استفاده کنید به این صورت که رنگ موی فانتزی یا واریاسیون آبی را به نسبت دو بند انگشت رنگ را با کمی شامپو که برای شستن موهایتان همیشه استفاده می کنید مخلوط کرده و از چند سانت پایین‌تر از ریشه مو بر روی کل موها بکشید (موها باید تمیز و خیس باشند) و موهایتان را ماساژ دهید تا به همه قسمت ها رنگ برسد و بعد از گذشت تقریبا یک ربع تا بیست دقیقه بشویید. این رنگ فانتزی با هر بار شستشو کمرنگ و کمرنگ تر شده تا کاملا از روی موها پاک شود.

موهایتان را هر رنگی که بخواهید هایلایت کنید میتوانید از همین روش استفاده کنید.

هایلایت بنفش

یکی از ویژگی های هایلایت های فانتزی این است که دوام زیادی ندارند و پس از مدت کوتاهی تغییر رنگ میدهند، شما میتوانید با داشتن رنگ مو فانتزی درجات مختلفی از یک رنگ مو را تجربه کنید به این صورت که شما موهایتان را هایلایت بنفش میکنید ولی این رنگ مو به مرور زمان و با هر بار شستشو به یاسی، صورتی و ... تغییر خواهد کرد.

هایلایت صورتی

هایلایت صورتی جزو پرطرفدارترین هایلایت های فانتزی بین خانم های جوان است که باعث میشود سن شما از آنچه هست کمتر دیده شود، هایلایت صورتی در تناژهای مختلف وجود دارد که انتخاب آن ها سلیقه ای است. هایلایت صورتی را میتوانید روی موهای مشکی استفاده کنید.

آموزش هایلایت فانتزی مو به رنگ صورتی، آبی و بنفش + عکس

3.792
این مطلب مفید بود ؟6824
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی