رضا عطاران

بهترین بازیگر مرد | سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد

تاریخ انتشار : 22 بهمن 1392کد مطلب : 5846زمان مطالعه : 2 دقیقه
رضا عطاران برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول در جشنواره سی و دوم فیلم فجر در سال 1392 برای بازی در فیلم طبقه حساس شد.

در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ابتدا جوایز بهترین بازیگر نقش دوم مکمل مرد اهدا شد.

دیپلم افتخار اهدا به میلاد کی مرام برای فیلم «خط ویژه». کی مرام بعد از دریافت جایزه اش گفت:من نماینده همه بچه های «خط ویژه» هستم و امیدوارم با تشویق های شما خستگی از تن عوامل این فیلم و مصطفی کیایی در برود. چون این جایزه را از دست بزرگان سینمای ایران می گیرم اهمیتش برایم دوچندان شده است. کی مرام همچنین از مسعود کیمیایی و گلاب آدینه تشکر کردند و جایزه خود را به بیمارستان محک تقدیم کرد.
سمیرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هم اهدا شد به بابک حمیدیان برای دو فیلم «چ» و «رستاخیز»

هانیه توسلی، بابک حمیدیان و سیمرغ بلورین


بابک حمیدیان  بعد از دریافت جایزه گفت:شهید اصغر وصالی و اصغر وصالی ها ما بی چاره زندگانیم آنها به چرامرگ خود آکاهند. تجربه کار کردن با کیومرث پوراحمد؛رخشان بنی اعتماد، احمدرضا درویش و ابراهیم حاتمی کیا تجربه قابل توجهی است. از هیئت داوران و ازعوامل جشنواره تشکر میکنم حمیدیان در پایان گفت:آقای نهاوندیان دوست دارم این پیغام ما را به آقای رئیس جمهور منتقل کنید چشم امید ما اول به خدا بعد به شماست. ما می خواهیم بی واسطه خواسته های مان را به شما بگوییم. این درخواست را اجابت کنید.

اختتامیه جشنواره فیلم فجر در سال 1392 به پایان رسید و بهترین های این جشنواره مشخص شدند که در این میان بهترین بازیگر نقش اول مرد به رضا عطاران رسید.

سیمرغ بلورین در دستان رضا عطاران

رضاعطاران بعد از دریافت جایزه گفت:خدارا شکر سیمرغ قبلی که شبیه شکلات خوری بود نصیب ما نشد. من چند سالی بود منظر این سیمرغ بودم تا سیمرغ هایم جفت شود و تولیدی سمیرغ راه بیاندازم.

بهترین بازیگر مرد ، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد

4.825
این مطلب مفید بود ؟241
منبع : اختصاصی نمناک - /م
برچسب : رضا عطاران
وبگردی