نوزاد شبیه مادر یا پدر
کشفیات جدید نشان دهنده این موضوع است که اگر نوزاد شبیه به یکی از والدین، پدر یا مادر شود بدنش از سلامتی جسمانی بهتری برخوردار می شود.

نوزاد شبیه مادر یا پدر بشود؟ کدام را ترجیح می دهید؟

شاید یکی از جالب ترین رازهای تازه کشف شده در مورد کودکان و نوزادان شباهت آنها به یکی از والدین است ، یافته ای که می گوید نوزاد شبیه مادر یا پدر کدامیک بهتر است ؟

نوزاد شبیه مادر سالم تر است یا نوزاد شبیه پدر؟

تا به حال به این فکر کرده اید که نوزادان شبیه مادر یا پدر چه تفاوتی با هم از نظر سلامتی دارند؟تحقیقات جدید حاکی از آن هستند افرادی که شبیه پدرشان هستند در سن یک سالگی به طور قابل توجهی سالم تر هستند.

مطالعه ای نشان داد کودکانی که شبیه پدرشان هستند احتمال کمتری دارد دچار آسم شوند و به پزشک یا اورژانس مراجعه کنند و در صورت پذیرفته شدن در بیمارستان ، دوره نقاهت شان در بیمارستان کوتاه است .

چهره ای شبیه به پدر

نوزاد شبیه مادر بشود خوب است یا پدر؟

راز جالب سلامت نوزاد و شباهت او به پدر یا مادرش

همچنین پدرانی که بیشتر از دو و نیم روز در ماه با فرزندانشان زند گی نمی کنند اگر فرزندانشان شبیه اشان باشند فکر می کنند به خاطر این است که از لحاظ ژنتیکی با فرزندان خود ارتباط دارند و همین خزسندی از شباهت او باعث می شود آن ها توجه بیشتری به نیازهای سلامتی نوجوانان خود کنند و میزان آسیب را کاهش دهند.

استاد مطالعه پروفسور سولومون از دانشگاه بینقامتون در نیویورک گفت:" پدران در بزرگ کردن کودک اهمیت دارند و نقش خود را در سلامت کودک می بینند ، جالب است بدانید که سلامتی کودکانی که شبیه پدرشان هستند وضعیت بهتری دارد.

شباهت نوزاد به پدر

مزایای شبیه شدن نوزاد به مادر یا پدر

نوزاد شبیه مادر باشد یا پدر؟

پروفسور Polachek در مورد یافته ها صحبت می کرد گفت:" وقتی کودک شبیه پدر به نظر می رسد ، یک شاخص سلامت در حال پیشرفت پیدا می کنیم.

فراموش نکنیم که حضور پدر در رشد کودک اهمیت خاصی دارد توضیح اصلی این است دیدارهای مکرر پدر اجازه می دهد تا والدین زمان بیشتری را برای مراقبت و نظارت، جمع آوری اطلاعات درباره سلامت کودک و نیازهای اقتصادی بگذارند .

این مطالعه بر اهمیت نقش پدر بر سلامت کودک تاکید دارد و بیان می کند نوزادان شبیه به پدرشان در ابتدای تولد احتمالا زمان بیشتری را با پدرشان سپری کرده و همچنین سالم تر خواهند بود.

محققان امیدوارند پدران از این رویه در بهبود سلامت کود کشان حمایت کنند.

شباهت نوزاد به والدین

شبیه بودن نوزاد به مادر یا پدر چه فوایدی دارد؟

 

نوزاد شبیه مادر یا پدر ؛ از نظر علمی کدام بهتر است؟

پروفسور Polachek افزود:تلاش های بیشتر برای تشویق پدران برای درگیر شدن مداوم با فرزندان از طریق کلاس های والدین، آموزشی ، بهداشتی ، و آموزش شغلی برای افزایش درآمدها انجام می شود.

والدین مثبت تعامل اجتماعی را پوشش می دهند، مانند خواندن ، بازی کردن با کودکان همچنین وظایف لازم، مانند عوض کردن پوشک. این یافته ها در مجله اقتصاد سلامت منتشر شد.

شبیه بودن نوزاد به پدر

ارتباط سلامت و شبیه شدن نوزاد به مادر یا پدر

تحقیقات درباره ارجحیت نوزاد شبیه مادر یا پدر

تحقیقات چگونه صورت گرفت ؟

محققان در سه روز اول تولد نوزادان 456 خانواده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند ، پدر و مادر بچه ها از هم جدا شده بودند، با این که مادر بهترین مراقب آنها بود. هر دو پدر و مادر کودکان گزارش دادند جوانان شبیه پدرشان هستند ؛این خانواده ها به مدت یک سال مورد بررسی بودند.

سلامت آینده کودکان در سن 10 سالگی تصمیم گیری می شود. این موضوع پس از تحقیقات ماه گذشته ، منتشر شد حاکی از آن است سلامت آینده افراد ممکن است تنها در 10 سال گذشته تصمیم گیری شود.

ژن غالب چیست؟

نوزاد شبیه مادر یا پدر کدام بهتر است؟

نوزاد شبیه مادر یا پدر چه تاثیری روی سلامتی او دارد؟

مطالعات نشان داده کودکانی که در خانه های محروم از حضور پدر زندگی می کنند صرف نظر از دوره ی نوجوانی و جوانی شان که چقدر راحت بوده اند رفاه و آسایش کمتری دارند.

هم چنین محققان معتقدند محرومیت کودکان از حضور پدر موجب استرس و التهاب در بزرگ سالی می شود که سلامت و ایمنی کلی آنها را به خطر می اندازد.

نویسنده بوریس شوال از دانشگاه ژنو گفت:" مطالعه ما حاکی از تاثیر مستقیم، بیولوژیکی و ماندگار یک شروع ضعیف در زندگی است و در این مورد نمی توان نقش پدر را نادیده گرفت.

 

نوزاد شبیه پدر سالم تراست یا شبیه مادر؟

3.739
این مطلب مفید بود ؟2910
منبع : بخش سبک زندگی نمناک /ن /آ
وبگردی