خرید کت و شلوار
دانستن نکات مهم در خرید کت و شلوار رمز اصلی داشت کت و شلوار مناسب و شیک است، قوانین خرید کت و شلوار شامل طراحی دوخت و مچ شدن آن با استایل بدنی شما است.

نکات مهم در خرید کت و شلوار

خرید کت و شلوار مردانه نیازمند رعایت برخی نکات مهم و دانستن برخی ترفندها است که همه آقایان باید از آن ها باخبر باشند تا بتوانند کت و شلواری مناسب و خوش دوخت بخرند. برای اینکه هنگام خرید کت و شلوار دچار سردرگمی نشوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید در این بخش از دنیای مد نمناک همراه ما باشید.

کت و شلوار با سایر لباس های مردانه فرق دارد و اگر درست و اصولی انتخاب شود استایل جذاب و خاصی به آقایان میبخشد پس باید هنگام خرید حسابی دقت کنید و حرفه ای انتخاب کنید.

خرید کت و شلوار

راهنمای خرید کت و شلوار 

برای چه موقعیتی؟

بعد از اینکه تصمیم به خرید کت و شلوار گرفتید باید تعیین کنید که برای چه موقعیت و مناسبتی میخواهید کت و شلوار بخرید، برای موقعیت های شغلی کت و شلوار میخواهید یا مراسم عروسی؟ برای موقعیت های مختلف کت و شلوار های خاصی باید بپوشید مثلا قرارهای شغلی کت و شلوار های کلاسیک و تک رنگ بپوشید بهتر است.

برای چه سایزی؟

مهمترین نکته ای که در خرید کت و شلوار باید بدانید این است که سایزتان را باید بدانید زیرا کت و شلوار باید دقیقا قالب تن تان باشد تا شما را خوش استایل نشان دهد نه یک سایز بزرگتر و نه یک سایز کوچکتر دقیقا اندازه تن تان.

کت و شلوار رسمی

ترفندهای خرید کت و شلوار مردانه

نکات ریز اما مهم

  • آستین های کت بهتر است تا بالای مچ دست باشند
  • اگر کت تان دو دکمه ای باشد نباید ناف شما زیر دکمه اول قرار بگیرد
  • همیشه کت و شلوار را باهم پرو کنید نه جدا جدا
  • از شانه های میتوان فهمید که کت اندازه شما است یا خیر
  • یقه پیراهن باید با لبه کت در یک راستا باشد

یکی از تصورات غلط آقایان این است که فکر میکنند باید دستمال جیب و کراوات دقیقا مثل هم باشند اما در حقیقت دستمال جیب و کراوات تان هیچوقت نباید از یک طرح و جنس باشند، این دو اکسسوری باید متضاد هم باشند اینطوری استایلی جذاب تر خواهید داشت.

دستمال جیب و کراوات

ست کردن دستمال جیب و کراوات

 

نکات مهم در خرید کت و شلوار مردانه + ترفندها

4.591
این مطلب مفید بود ؟829
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی