هدیه روز مرد
اگر نمیدانید برای روز مرد برای پدر, همسر, پدرشوهر و پدربزرگ چه هدیه ای تهیه کنید، ما بهترین ایده ها را به شما پیشنهاد داده ایم.

هدایای مناسب روز پدر و روز مرد با بودجه متوسط

تا روز پدر و روز مرد چیز نمانده؛ در تقویم ایران برای گرمیداشت مقام والای پدر روزی به نام مرد و روز پدر وجود دارد که مصادف با ولادت مولای متقیان امام علی (ع) پدر امت اسلامی و شیعیان می باشد.

با توجه به نزدیکی فرا رسیدن میلاد امام علی(ع) و روز مرد و روز پدر در این بخش از نمناک به معرفی هدایایی می پردازیم که می توانید برای روز مرد یا پدر برای همسر یا پدرتان تهیه نمایید.

هدیه روز مرد

بهترین ایده ها برای هدیه روز پدر

کتاب بهترین هدیه روز پدر

خرید کتاب برای هر فردی و در هر سنی می تواند بهترین گزینه باشد. اگر پدر یا همسرتان به مطالعه علاقمند است و بر اساس سلیقه او می توانید کتابی با موضوع سیاسی، شعر، داستان، فوتبال، باغبانی و... برای او تهیه کنید.

وسایل ورزشی به عنوان هدیه روز پدر

برای پدر و یا همسر ورزشکار و علاقمند به ورزش چیزی به اندازه گرفتن لوازم ورزشی به عنوان هدیه خوشحال کننده نیست. کافیست بدانید پدر یا همسرتان به چه ورزشی علاقه دارد، فوتبال؟ والیبال؟ کوهنوردی و یا بدنسازی؟ می توانید به عنوان هدیه روز مرد برای او لوازمی بر اساس ورزش مورد علاقه اش مانند توپ، لوازم کوهنوردی، دوربین دو چشمی، لباس های ورزشی و... تهیه کنید.

هدیه روز پدر و مرد:لوازم جانبی گوشی موبایل

اگر پدر یا همسرتان چند وقتیست که خواهان عوض کردن گوشی موبایلش است، می توانید برای او به مناسبت روز پدر و روز مرد گوشی موبایل تهیه کنید. لپ تاپ و تب لت نیز هدیه لاکچری و ویژه ای برای روز مرد و روز پدر خواهد بود.

اگر هم بودجه کافی برای تهیه گوشی موبایل و... را ندارید تهیه لوازم جانبی مثل فلش مموری، پاور بانک، هندزفری، هدفون و...نیز مناسب است.

گوشی موبایل

گوشی موبایل بهترین هدیه روز مرد

ساعت دیگر هدیه مناسب روز پدر و روز مرد

ساعت هدیه‌ای شیک و رسمی برای روز پدر و یا روز مرد است. برندهای متنوعی در بازار وجود دارد که با قیمت‌های مختلف می‌توانید ساعت موردنظرتان را بخرید. در خرید ساعت به سلیقه پدر و یا همسرتان توجه کنید و ساعتی برای او بخرید که مطابق سلیقه اش باشد. اگر همسر یا پدرتان از اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و... زیاد استفاده می‌کند، می‌توانید برای آن‌ها ساعت هوشمند بخرید.

لباس؛ ایده مناسب هدیه روز پدر

لباس یکی از هدایای مناسب برای روز پدر و یا روز مرد است. می توانید برای همسر یا پدرتان لباس هایی مانند پیراهن مردانه، کت و شلوار، بافت، هودی، کاپشن، گرمکن و شورت های ورزشی و... بخرید.

وسایل و لوازم اصلاح برای هدیه روز پدر

یک ماشین اصلاح هدیه مناسبی برای روز مرد یا روز پدر است، پدر یا همسر شما از انواع ماشین اصلاح، ریش تراش برقی و وسایل اصلاح موی صورت، گردن و بدن و حتی مواد بهداشتی اصلاح، استقبال خواهد کرد. ریش‌تراش‌ها انواع مختلفی دارند پس بهتر است قبل از خرید از انتظارات همسر یا پدرتان از یک ریش تراش خوب اطلاع یابید. ماشین اصلاح بدن نیز می تواند برای پدر یا همسرتان هدیه مناسب و متفاوتی باشد.

ماشین اصلاح

ماشین اصلاح هدیه روز پدر

جعبه ابزار جذاب ترین هدیه روز پدر

مردها عاشق تعمیر وسایل خانه هستند و همیشه به یک جعبه ابزار کامل برای تعمیر وسایل مختلف نیازمندند پس یک کیف ابزار با پیچ‌گوشتی‌های متفاوت می‌تواند هدیه هیجان‌انگیزی برای آنها باشد.

لوازم جانبی خودرو به عنوان هدیه روز پدر

گاهی برخی از ما می پنداریم چیزی مانند ماشین برای پدر یا همسرمان با ارزش نیست. اگر همسر یا پدرتان به ماشینش علاقمند است پس برای روز پدر لوازم خودرو مانند قفل فرمان و پدال، روکش فرمان و صندلی و... به او هدیه کنید.

عطر و ادکلن، شیک ترین هدیه روز پدر

ادکلن، اسپری بدن، عطر و یا دئودورانت ها نیز هدیه خوبی برای روز پدر یا روز مرد است، بیشتر آقایان عطرهای تلخ یا گس خنک را ترجیح می‌دهند پس بهتر است ادکلن و... بر اساس سلیقه او تهیه کنید.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن هدیه شیک روز پدر

هدیه روز پدر میتواند کفش باشد

کفش و کتانی یکی از هدیه های مورد علاقه آقایان است. برای روز مرد یا پدر می توانید برای آنها بر اساس سلیقه و یا نیازشان کتانی ورزشی، کفش اسپرت، کفش چرم، کفش لوفر و... تهیه نمایید، فقط کافی است سایز پای آنها را از بقیه کفش‌هایی که دارند متوجه شوید.

کیف مناسب ترین هدیه روز پدر و روز مرد

انواع کیف و کوله پشتی هدیه مناسبی برای روز پدر است. شما می توانید برای پدرتان کیف‌ چرمی اداری، کوله پشتی ورزشی، ساک باشگاه، کیف لپ تاپ، جاکارتی، ست کیف پول و... تهیه کنید و به عنوان کادو روز پدر به او هدیه کنید.

اکسسوری مناسب هدیه روز پدر

اگر پدر جوانی دارید و یا می خواهید برای همسرتان هدیه روز مرد تهیه کنید از اکسسوری هایی مانند عینک دودی، کلاه ورزشی، کراوات، پاپیون، دستبند چرم و...غافل نشوید.

عینک دودی

عینک دودی بهترین کادو برای روز مرد

پیشنهادات ارزان قیمت برای روز پدر

برای قدردانی از پدرتان تنها لازم نیست به او هدایای گران قیمت بدهید بلکه می توانید:

  • برای پدرتان غذای خوشمزه و مورد علاقه اش را بپزید.
  • برای پدرتان نقاشی بکشید و کاردستی درست کنید.
  • به او گلدان گلی که خودتان کاشته اید هدیه کنید یا یک شاخه گل برایش بخرید.
  • کتاب و خودنویس و روان نویس نیز کادوهای قیمت مناسبی می باشد.
  • قاب گوشی و ست کیف و کمربند و جاسوییچی کادو ارزان برای روز پدر است.
  • به پدرتان ماگ دلخواهش را هدیه کنید.
  • یک سبد زیبا تهیه کنید و آن را پر از خوردنی های مورد علاقه ی پدر خود پر کنید.
  • صندل یکی از پاپوش‌های محبوب آقایان برای فصل تابستان است که می توانید برای پدرتان بخرید.
  • برای روز پدر می توانید لباس هایی چون تیشرت، لباس های زیر و... برای پدرتان تهیه کنید.
  • او را به شنیدن نواختن سازتان دعوت کنید.

هدیه روز پدر؛ بهترین ایده کادوی ارزان قیمت روز پدر

2.3127
این مطلب مفید بود ؟5968
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
وبگردی