وسایل قدیمی
نمونه هایی از روش های ساده بازسازی و نوسازی وسایل قدیمی منزل را در ادامه مشاهده کنید و ایده بگیرید.

بازسازی وسایل چوبی قدیمی خانه

چند نمونه از بازسازی وسایل کهنه و قدیمی را برای شما گردآوری کرده ایم، شما می توانید از این نمونه ها ایده بگیرید و وسایل قدیمی خود را بازسازی کنید و دوباره از آن ها استفاده کنید و از تماشای آن ها در خانه لذت ببرید.

دراورهای قدیمی و کهنه ظاهر ناامیدکننده ای دارند اما گاهی در آن ها پتانسیل های زیادی را می توان پیدا کرد. فقط کافی است که چند لایه رنگ به آن ها اضافه کنید و بخش هایی از آن ها را تعمیر کنید. این وسایل قدیمی را می توانید در جمعه بازارها، دسته دوم فروشی ها، و یا سمساری پیدا کنید و به قیمت نه چندان زیادی آن ها را خریداری کنید. در این مطلب می خواهیم به شما نشان دهیم که با استفاده از رنگ گچی چه قدر راحت می توان یک دراور کهنه و قدیمی و یا هر وسیله دیگری را که از دسته دوم فروشی خریده شده است بازسازی کرد و به آن ظاهر جدیدی داد.

وسایل چوبی قدیمی

نو کردن وسایل قدیمی

تعمیر وسایل قدیمی

بازسازی وسایل قدیمی منزل

وسایل قدیمی

نوسازی وسایل قدیمی چوبی

برای آن که دواور را از نو خودتان بسازید ، ما ابتدا تمام دستگیره ها را درآوردیم و بعد تمام سطوح موجود در دراور را با استفاده از یک دستمال تمیز و نم دار (یا یک تی شرت قدیمی) تمیز کردیم، سپس با استفاده از دستگاه سنباده زن برقی تمام سطوح را سنباده زدیم تا هر گونه گرد و خاک و ناصافی از دراور جدا شود (در جهت بافت سطوح سنباده بزنید). سپس دوباره تمام گرد و خاک موجود بر سطوح را تمیز کردیم و کشوها را خارج کردیم تا عمل رنگ زدن راحت تر شود.

نوسازی وسایل چوبی و قدیمی منزل + عکس

54
این مطلب مفید بود ؟40
برگرفته از چیدانه /
وبگردی