افراد موفق
یادداشت کردن اهداف و ورزش کردن همچنین تغذیه ای سالم از ویژگی افراد موفق می باشند که میتوانند شما را به اهداف بزرگتان نزدیک کنند

افراد موفق چه وسایلی در خانه هایشان دارند؟

افراد موفق برای به دست آوردن موفقیت چه می کنند؟ این سوالی است که همه ی از خود می پرسیم .موفقیت شامل عادات روزمره، رشد، پیشرفت و تصمیم هایی که در زندگی می گیرید، است.

همه افراد موفق لوازمی رادر خانه دارند که موجب افزایش تمرکز، برقراری ارتباط بیشتر با خانواده و رشد و پیشرفت شان می شود. برای الگو گیری شما، ما نام تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم .

ویژگی افراد موفق در زندگی

1. لوازم ورزشی

لوازم ورزشی یکی از چیزهایی است که افراد موفق در خانه هایشان دارند و آنها را به ورزش کردن ترغیب می کند. اگرباشگاه ورزشی از خانه شما دور است و حوصله رفتن به آنجا را ندارید ،با لوازمی که معرفی می کنیم ، دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن نخواهید داشت.

تشک یوگا، طناب بازی، هولاهوپ، دمبل بهترین لوازمی است که می توانید درخانه داشته باشید ،پیشنهاد می کنیم از خرید لوازم ورزشی گران قیمت مانند تردمیل و دوچرخه بپرهیزید.

2. کتاب هایی الهام بخش

افراد موفق گاهی نیاز به انگیزه دارند که در این شرایط کتاب بهترین وسیله است . کتاب هایی که رازهای موفقیت و دلایل شکست افراد ، شیوه درست کار و زندگی را بیان می کند ، می تواند به شما انگیزه کافی برای ادامه زندگی و دنبال کردن هدف را بدهد.

3. مکانی آرام برای کار کردن

افراد موفق گاهی مجبورند در خانه و درمکانی دنج و آرام کار کنند ، جایی که هیچ عاملی برای حواس پرتی وجود ندارد و به خوبی می توانند بر کارهای خود تمرکز کنند.

فواید این روش بالا رفتن سرعت کار است. به جای نشستن 4 ساعته جلوی تلویزیون می توانید در عرض 2 ساعت کارهایتان را با تمرکز انجام دهید.

4. یادداشت اهداف در دفترچه

افراد درزندگی 3 نوع هدف دارند:

• اهداف بلند مدت مانند تصمیم هایی درآغاز سال

• اهداف کوتاه مدت مانند پروژه های چند هفته ای

• اهداف روزانه که به سادگی قابل انجام هستند.

بهترین راه برای برنامه ریزی و پیش برد تمامی این اهداف تهیه یک دفترچه یادداشت است که در آن این اهداف را بنویسید و به آنها عمل کنید. ازیک دفترچه یادداشت کوچک وقابل حمل در کیف پول ، استفاده کنید.

ویژگی افراد موفق چیست

5. میز و صندلی کار مناسب

هنگامی که ساعت ها پشت میزکار خود می نشینید ، شیوه صحیح درست نشستن را نمی دانید اما باید بدانید بدن سالم منجر به ذهن سالم، خلاق و فعال می شود. بنابراین نهایت دقت خود را در انتخاب میز و صندلی کاربه خرج دهید.

6. نمایش تصویری اهداف

نمایش تصویری اهداف به شما کمک می کند تا تمرکز و تسلط بیشتری بر آن داشته باشید ، شما می توانید برای این کار یک وایت برد تهیه کنید و مراحل پیشرفت اهدافتان را روی آن با جدول نشان دهید.

7. یخچالی پر از مواد غذایی سالم

از الزامات زندگی هر فرد خوردن مواد غذایی سالم است ، چیزی که افراد موفق به خوبی آن را درک می کنند زیرا مصرف مواد غذایی سالم منجر به ذهنی سالم می شود. بنابراین لازم است به دنبال غذاهای سالم تری باشید تا برای فکر کردن به اهداف تان انرژی کافی داشته باشید.

ویژگی افراد موفق

8. میزغذاخوری به دور از تلویزیون

افراد موفق میز غذاخوری را به دور از تلویزیون قرار می دهند تا بتوانند با تمرکز و آرامش غذای خود را میل کنند زیرا این افراد قادرند میان زندگی و کار خود تعادل برقرار کنند.

افرد به طور متوسط از 60 دقیقه، 45 دقیقه را در مقابل مانیتور می گذراند. بنابر این فیلم دیدن یا بازی کامپیوتری فرصت خوبی برای استراحت کردن مغز نیست ، شما به جای این کار می توانید از نقاشی کردن، ساز زدن، باغبانی، معرق کاری یا هر چیزی غیرمرتبط با مانیتوراستفاده کنید و به جای مغزتان، دست تان را درگیر کنید.

بسیاری ازافراد موفق جهان برخی یا تمام لوازم نامبرده را در خانه خود دارند. مهم ترین نکته در حین پیشرفت کاری د افراد موفق این است که آرامش و عشق را در خانه خود تجربه کنند.شما می توانید با برقراری تعادل بین این دو فردی موفق باشید.

ویژگی افراد موفق و کارهایی که برای موفقیت باید انجام دهید

4.753
این مطلب مفید بود ؟503
منبع : بخش سبک زندگی نمناک / آ
وبگردی