محسن افشانی

“پرحاشیه ترین بازیگران” زن و مرد ایرانی در سال 96

تاریخ انتشار : 19 اسفند 1396کد مطلب : 65525زمان مطالعه : 5 دقیقه
در روزهای پایانی سال میخواهیم درباره “پرحاشیه ترین بازیگران” زن و مرد سینمای کشورمان در سال 96 و ماجراهایی که جنجال آفرین شد صحبت کنیم.

با پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 آشنا شوید

زندگی هنرمندان و چهره های سرشناس زیر ذره بین نگاه تیزبین مردم قرار دارد و هراتفاقی پیرامون زندگی هنری و خصوصی آنها میتواند تبدیل به یک ماجرا و حاشیه ای بزرگ شود. برخی از هنرمندان علاوه بر زندگی هنری بدون حاشیه و آرام ، زندگی خصوصی بدون جنجالی نیز دارند اما این ماجرا درباره همه چهره های سرشناس کشورمان صدق نمیکند.

برخی از هنرمدان کشورمان خواسته یا ناخواسته درگیر ماجراهایی میشوند که تا مدتها نام آنها را در لیست پرحاشیه ترین بازیگران قرار میدهد و هربار که نامی از آنها به میان می آید خاطره جنجال و حاشیه پیرامونشان نیز تازه میشود.

در روزهای پایانی سال 96 میخواهیم درباره پرحاشیه ترین بازیگران زن و مرد سینما و تلویزیون کشورمان و ماجرای این حاشیه سازی صحبت کنیم. این مطلب جذاب را از دست ندهید.

پرحاشیه ترین بازیگران زن و مرد در سالی که گذشت

محسن افشانی

اگر بخواهیم لیست پرحاشیه ترین بازیگران زن و مرد سال 96 را مرور کنیم قطعا نام محسن افشانی در صدر این لیست قرار میگیرد.

محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر پرحاشیه سال 96

محسن افشانی در سال 96 به پرحاشیه ترین بازیگر مرد سینما و تلویزیون تبدیل شد و با ماجراهایی از قبیل استوری جنجالی ، گریه کردن روی آنتن برنامه تلویزیونی برای عشق از دست رفته ، حضور در مهمانی و انتشار کلیپی با خانمی که حجاب نداشت ، عکس با خواننده های لس آنجلسی ، ازدواج ، عکس های عجیب و غریب با همسرش و رونمایی از چهره همسر و این روزها با انتشار عکس و کلیپ هایی در کنار همسرش حسابی برای خودش حاشیه ساز شد.


اکبر عبدی

اکبر عبدی یکی دیگر از بازیگران حاشیه ساز امسال بود .

اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

ماجراهایی از قبیل صحبت های جنجالی در تلویزیون ، اشاره به برنامه ی ماهوارای شبکه من و تو ، برخورد و فیلم با سگ نام او را لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال قرار داد.


رضا رشیدپور

رضا رشید پور مجری تلویزیون با ماجراهای جشنواره فیلم فجر و انتقادهای تند و تیزش از مسئولان یکی از چهره های پرحاشیه سال لقب گرفت.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید

برنامه هفت رضا رشیدپور در ایام جشنواره فجر و لو دادن داستان فیلم لاتاری توسط او با ماجراهای فراوانی همراه بود و حواشی زیادی دربر داشت.


ساره بیات

نمیشود که لیستی ازپرحاشیه ترین بازیگران سال 96 ارائه داد و نامی از ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه نبرد .

ساره بیات

ماجرای محرمیت ساره بیات و رضا قوچان نژاد

ساره بیات با مطرح کردن ماجرای محرمیت با رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی کشورمان و همسر خواهرش حواشی زیادی برای خودش رقم زد و این ماجرا درپی بغل کردن بازیکن فوتبال کشورمان رخ داد و صمیمتی که در عکس های این دو مشاهده میشد. پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 بدون نام ساره بیات قطعا تکمیل نخواهد شد.


پرستو صالحی

یکی دیگر از پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 پرستو صالحی است که با خواستگارانش تا مدتی جنجال برانگیز شد.

پرستو صالحی

خواستگاری جنجالی محمد نادری از پرستو صالحی

خواستگاری علی صالحی از خانم بازیگر روی آنتن برنامه تلویزیونی ماجراهای متعددی را برای خانم بازیگر رقم زد و هنوز ماجرا به طور کلی فراموش نشده بود که داستان خواستگاری محمد نادری از پرستو صالحی دوباره نام او را در لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال قرار داد.


هانیه توسلی

حیوان دوستی هانیه توسلی این بار کار دستش داد و نام او را وارد لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 کرد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی با عزاداری برای گربه اش سوژه شد

مرگ گربه مورد علاقه خانم بازیگر و عزاداری عجیب و غریبی که برای مرگ گربه اش انجام داد تا مدتها او را سوژه فضای مجازی کرد.


رابعه اسکویی

بازگشت رابعه اسکویی از شبکه جم و ابراز پشیمانی او و عکسی که در حرم امام رضا از او منتشر شد شروع ماجرایی تازه بود تا دوباره نام بازیگران به جم رفته زنده شود.

رابعه اسکویی

بازگشت رابعه اسکویی ماجراهای جدیدی را برایش رقم زد

در روزهایی که تب رفتن از ایران داغ بود و تعدادی از بازیگران راه شبکه جم را در پیش گرفته بودند ، رابعه اسکویی نیز از ایران رفت و بعد از مدتی با پشیمانی دوباره به کشور بازگشت . این اتفاق نام رابعه اسکویی را در لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 قرار داد.


لادن طباطبایی

یکی دیگر از ماجراهایی که بعد از مدتها تازه شد ، داستان جدایی لادن طباطبایی و همسرش و رفتن خانم بازیگر از ایران بود. مصاحبه جنجالی همسر لادن طباطبایی و پاسخ های جنجالی تر خانم بازیگر باعث شد تا موج تازه ای از حاشیه سازی ها اطراف خانم بازیگر رقم بخورد و حرفهای تازه ای از رفتار نامناسب لادن طباطبایی با همسر و دخترش در رسانه ها متتشر شود و تکذیب پشت تکذیب رسانه ای شود.

لادن طباطبایی

جنجال تازه لادن طباطبایی و همسرش

ماجرایی جدایی لادن طباطبایی و سرپرستی دخترش و رفتن از ایران نام خانم بازیگر را وارد لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 کرد.


سحر قریشی

لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 بدون نام سحرقریشی معنایی ندارد. سحر قریشی در سالی که گذشت با مطرح کردن ماجرای استادیوم رفتن بانوان و منقلب شدن در کنار مردان انتقادهای فراوانی را به سمت خود جلب کرد . البته ماجرا به همین موضوع ختم نمیشود .

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سال 96

پیش از ماجرای استادیوم رفتن خانم ها ، ماجرای ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس تا مدتها نام سحر قریشی را در لیست پرحاشیه ترین بازیگران قرار داده بود و با تکذیب ها و برخوردهای شدید خانم بازیگر و آقای فوتبالیست مواجه شد.


بهاره رهنما

یکی دیگر از بازیگران پرحاشیه سال 96 بهاره رهنما بود . صبح روزی که عکس های بهاره رهنما با همسر دومش در فضای مجازی منتشر شد همه غافلگیر شدند و عده ای هم باورشان نمیشد که این اتفاق غیرمنتظره و بدون سرو صدا رخ داده باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار همسر دومش

به هرحال ماجرای ازدواج دوم بهاره رهنما و انتشار عکس هایش با لباس عروس ، شرط عجیب ازدواجش، کارت عروسی از جنس طلا و بعد از آن کاهش وزن شدیدش ، او را در رتبه های بالای پرحاشیه ترین بازیگران سال قرار داد.


احمد نجفی

احمد نجفی

احمد نجفی بازیگر پیشکسوت کشورمان

نام احمد نجفی بازیگر و مجری تلویزیون به تازگی وارد لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال شد و ماجرای اکران نشدن فیلمش و گل گرفتن در خانه سینما او را وارد این لیست کرد و حواشی زیادی برای او رقم زد.


آزاده نامداری

تابستان امسال بود که سفر سوئیس آزاده نامداری یکی از جنجالی ترین سفرهای عمرش شد و تا پایان عمر حواشی این سفر برایش تمامی ندارد.

آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون

انتشار عکس های خصوصی آزاده نامداری در سوئیس با جنجال های فراوانی همراه بود و اخبار ضد و نقیضی را درباره او در رسانه ها مطرح ساخت . قطعا که لیست پرحاشیه ترین بازیگران سال 96 بدون نام آزاده نامداری تکمیل نخواهد شد.

پرحاشیه ترین بازیگران زن و مرد ایرانی در سال 96

3.8151
این مطلب مفید بود ؟11536
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی