پورشه کاین توربو

پورشه کاین توربو s مدل 2014 + تصاویر

کد مطلب : 8936زمان مطالعه : 2 دقیقه
پورشه کاین توربور S جدیدترین مدل پورشه است که تا آواخر سال میلادی جاری برای فروش به بازار می آید. مشخصات فنی و تصاویر انواع مدل های توربو کاین را در سایت نمناک مشاهده کنید.

در بخش سفارشی سازی پورشه این بار نوبت توربو کاین شده و طراحی صریح، کارآیی هر چه بیشتر به همراه فن آوری های بی شمار استاندارد در پورشه کاین توربو نظرات طرفداران این خودرو را به خود جلب کرده است.

نسل جدید از این مدل با راندمان بالاتر و در عین حال ویژگی های پایه طراحی پورشه معرفی شده است.  این مدل در اصل نسخه فیس لیفت و منحصربه فردی از کاینS می باشد که برای مشتریان انحصارطلب و خاص، طراحی و ساخته شده است. رنگ بیرونی این خودرو، رنگ پالادیوم متالیک است و درون خودرو نیز به طور وسیعی با چرم مرغوب پوشانده شده است.
 
پورشه کاین توربو
 
یک پکیج اسپرت شامل زیرسپری جدید جلو، اسکرت های کناری و سیستم خروجی اگزوز و زیر سپری عقب اسپرت تر روی این خودرو یافت می شوند. بعلاوه چرخهای 21 اینچی آلیاژی و قوس بچه گلگیرهای بسیار زیبای این خودرو که همگی به رنگ خودرو می باشند، جذابیت آن را دوچندان کرده اند.در نسل جدید کاین شاهد طراحی برجسته تر با خطوط دقیق و زوایای منعکس کننده نورهستیم که بسیار هدفمند طراحی شده اند.
پورشه کاین توربو
در نگاه اول می توان کاین جدید را به عنوان یک خودروی پورشه شناخت، اما جلوبدنه و همچنین قسمت عقب بدنه از نو طراحی شده اند. در حالی که چراغ های طول روز ال ای دی و چراغ های زنون جلو دوباره استفاده شده اند، گلگیرها، کاپوت و پره های هواکش دوباره طراحی شده اند. زاویه پره های هواکش جلو در سرعت های متفاوت تغییر می کند و آیرودینامیک را بهبود می بخشد.
 
پورشه کاین توربو
چراغ های ال.ای.دی طول روز جلو، فرمان اسپرت چندمنظوره و همچنین در عقب از مدل 918 اسپایدر گرفته شده اند. از گزینه های تغییر یافته دیگر می توان به خروجی اگزوز، چراغ های عقب، چراغ ترمز و جای پلاک اشاره کرد. صندلی ها هم تغییر کرده اند و پدال تعویض دنده هم به کابین اضافه شده است.
 
پورشه کاین توربو
 
پورشه کاین توربو
 
کاین جدید در پنج نمونه به بازار می آید:کاین S، کاین توربو، کاین دیزل، کاین S دیزل و کاین S E هیبرید که نخستین اس.یو.وی هیبریدی شارژی است. این مدل به همراه پانامرا S E هیبریدی و اسپایدر 918، پورشه را به تنها خودروسازی تبدیل می کند که سه خودروی هیبریدی شارژی تولید می کند. همه موتورهای جدید عملکرد بالاتری ارائه کرده و از مصرف سوخت کم تری بهره می برند.
پورشه کاین توربو
موتور 3.6 لیتری شش سیلندر و V شکل دوتوربویی در مدل کاین S به طور کامل توسط پورشه طراحی شده است. مدل توربو هم از یک موتور هشت سیلندر 4.8 لیتری و مجهز به بای توربو تغذیه می کند که 521 اسب بخار قدرت و 751 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با استفاده از آن شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت کاین توربو 4.5 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعتش به 279 کیلومتر بر ساعت می رسد.
 
پورشه کاین توربو
 
قیمت انواع مختلف پورشه کاین به این صورت است:کاین دیزل 61،711 دلار، کاین اس 74،111 دلار، کاین اس دیزل 76،411 دلار، کاین اس.ای هیبرید 76،411 دلار و کاین توربو 113،611 دلار.

پورشه کاین توربو s مدل 2014 + تصاویر

4.323
این مطلب مفید بود ؟203
برگرفته از برترین ها-/ف
برچسب : خودرو پورشه
وبگردی